Pauliina

Alla inlägg under september 2010

Av Pauliina - 19 september 2010 08:43

Shit så morgon pigg jag är?

Är inte ni det ;o?

Jag vaknade för typ 30 minuter sen.

Aaa,Felicia skulle komma idag men jag tror inte att hon gör det faktist.

Ska endå dra och köpa ny tunika&nya skor

Till fotograferingen imorgon.

Förra årets foto på mig blev inte bra alls!

Ush,jag såg ut som fan.

Ska sätta mig i vardagsrummet nu och äta frukost,Hehe.

Ha en underbaaaaaaaaaar Morgon!

   

GrisBild,hahahahaha Mobba inte! ;)

Av Pauliina - 18 september 2010 20:57

Godkväll!

Ska nog ta & stänga av datorn nu,Orkar inte sitta här mer,HAHA.

ska ta en dusch,fläta håret,Kolla på tv& umgås familjen nu.

Hoppas att ni får en helt underbar lördagskväll mina bloggare/läsare <3

Godnatt!

Puss ;-*

En liten bild får vi inte glömma!

 

Av Pauliina - 18 september 2010 20:39

Imorgon ska jag vara med felicia'

Det kommer bli fettroligt!

Får vi hoppas ((': !!

Idag är det faktist rekort på besökare!

29 Senast jag tittade.

tänk att jag hade 9 besökare för nån månad sen?

SuperDuperGlad </3

Ska titta på VMA's 2010 nu.

 

...

Av Pauliina - 18 september 2010 18:38

its already winter in sweden

Maaaaaaaah var precis ute och handla till ikväll och jag hann frysa ihjäl på den lilla biten! Hey where did the summer go? Om det är såhär kallt i September, hur kallt blir de inte då i December? Usch, deprimerande att bara tänka på det. Vill inte ha snööööö !!!! Kan man inte gå i ide och vakna upp lagom till solen börjar titta fram igen?

// Pauliina :I

Av Pauliina - 18 september 2010 18:19

Det går uppåt med besökare!

Det är jätte bra faktist,ni e duktiga som besöker min blogg.

24 besökare idag' ( stolt )

Ska titta på annelis nya header ny,& På Diary of justin bieber

Ha det gött så länge! :'3

    

Av Pauliina - 18 september 2010 17:52

Tjenäää!

Glömmde å säga att jag har fotografering på måndag ( kulkul! )

Det är faktist roligt,Men nu till det stora problement...Vad ska jag ha på mig ;'o?

Några förslag kanske?

    

Av Pauliina - 18 september 2010 15:25

Hej!!

Jätte tråkig lördag,Sitter bara och nördar låtar hela j'vla tiden.

Lite roligt är det ju,men inte så värst.

Tog lite bilder nyss Oxå.Med webbcammen,Så dom blev inte så bra,Men jag får väll bjuda lite på mig själv då x'')

Dagens  outfit ;)

Blårandig tröja med intersport mjukis, Vanlig'&lätt hemmaoutfit.

jag fick en ny parfym som luktar svin gott idag från brushään' :)

Älskar den </3


Pris; 500 kr

Från: Nordstan någonstans :)

  Jag hatar bilden.

Men jaja jag sa att jag skulle bjuda'!

    Fail bild,HAHAHAH,bara för att jag lyssnar på rock justnu ;OOO   Ja som sagt jag har lite rock i mig endå'!

Jag är inte den lilla flikkan som lyssnar på bääbäävitalamm mer :)

hahaha.

från 4 år --->  12 år.

Orkar inte ladda upp mer nu.



Btw; Jag har tänkt på om jag ska fixa .se eller .tk på min blogg.

Nån som vet hur man gör är ju defenitift Älskling ungen Fanny <3

Ska kanske låta henne fixa det''!

För jag suger ju på sånntdära.

hahah.

Oj nu sa jag nog för mkt :o

Hehe,juste, jag sa till eric&jacob att kolla på min blogg'

& dom blev ju såklart kära iden,HAHAHAHAHA.

men dom vettju inte hur fan man komenterar :'S?

skitsamma,Ska lyssna på lååtar nu.

Ha en underbar lördag allihopa!


       

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards