Pauliina

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Pauliina - 7 september 2010 20:09

Hejj,hihi,gjorde en photoshoot nyss, :)

För att jag klippte luggen,det blev lite fint tycker jag :D

Imorgon ska jag ha på mig keps med det ^^

och bandage på handen för att jag stukade fingrarna -.-

BAJS!!!!!!!!!!

här kommer dom:


Hehe,orkade inte skriva liiinaz på photoshop.

Så det fick bli en konstig bild ^^

  Cp bild x)Pauliina Pasanen <3     juste,haha ni får rösta vilken av mössorna / kepsarna ni tycker är finast.


Hiphop kepps :)

  Lipzz.   lippzzzzzzzz:'*åter igen lipppz     hehehe.   edhardy  keps <3   jaoow   häng mössa ^^   dagens outfit,   Kommer fler bilder snart,

ska ladda upp på snabb saken bara, ;) <3

Av Pauliina - 7 september 2010 14:04

...som fan!

http://www.calstreets.com/site/images/2009Aug/Ryan%20Sheckler%20CalStreets%5B1%5D.jpghttp://0.tqn.com/d/skateboard/1/0/9/Q/SK8ParkFinal_RyanSheckler_4772.jpg

Omg fuck you så söt!

han va 13 där.

shiiieeeeeeeeeeet.

Naww <3

http://cian.blogg.se/images/2008/ryan-sheckler_45_22717016.jpg

http://www.celebritywonder.com/event2/pic/Ryan_Sheckler/RyanSheckler_050906.jpg


Fyfan så gulligt,&&

// pauliinaSheckler

Av Pauliina - 7 september 2010 14:00

Aa,nu är jag hemma från friidrotts dagen,hihi.

hoppade 2.45 på längd hopp hahaha kort,jag vet.

på höjd hoppen vrickade jag typ 2 fingrar,aaouuuuch.

Har bandage runt dom nu,så jag får skriva med en hand.

trött som fan oxo.

Just nu tittar jag på LIFE OF RYAN på Mtv.

he's so hot!

Ellerhur?

hehe,ska anske ut och skeiitaaa med en kompis sen,kul kul! :*-</3

Too nice...

Nu ska jag titta mer,pussheeeey <3 (L)


/ paow

Av Pauliina - 7 september 2010 07:16

Heey,tror inte att någon läser detta inlägget såhär tidigt men ah.

07.56 ska jag ta bussen ner till angered centrum,för vi ska ha idrotts-dag i angereds vallen.Hela skolan är med & är delad några lag.FettKul

man får typ välja mellan olika grenar,jag valde;

  • 60 Meter,(Fast jag tror inte att jag kan göra det för jag hat ont i hälen)
  •  Kast med liten boll.
  •  Höjdhopp
  •  Längdhopp

Sen så vad det 400 Meter oxo men orka...HAHA?

Sitter & tittar på disney XD nu.Tråkigt

Hihi,jag ska ha på mig,

röda shorts,adidas jacka,mjukis på shortsen ,om det blir kallt och en röd tröja.

Nu ska jag fixa mig,Ha en bra dag,Pusshej // Pauen'

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards