Pauliina

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Pauliina - 11 september 2010 21:30

hejsan,satt och tittade på fullt hus nyss,skit roligt,sen efter det tittade jag på leggaly  blonde,på kanal 3,Fett rolig med.Haha,typ massa dumma blondiner.

& nej jag e inte blondin!

Eller jo på sett och vis,men mest mörk blondin/brunnet.

Nu ska jag nog ta en macka och äta för jag har inte ätit nått på typ  5 timmar -.-

sovit.

Min mage kurrar!

Ni får ha det så bra / Hungryyy Paoow.

Av Pauliina - 11 september 2010 08:40

Godmorgon!

Vaknade väldigt tidigt idag,säker bara för att jag är van vid att vakna vid sju/åtta tiden.

Ligger iaf i soffan & Kollar på mtv nu,Heheh.

Igår så skulle ju Fanny fixa en header,men det blev inte klar tills att jag skulle dra,så Den kommer nog in idag då.

Ska ta & komentera hennes blogg nu  oxå.

 www.GullizzennBannny.boggplatsen.se

Skit bra & fin blogg tkr jag.

Btw;Fyfan så dåliga ni e på att komentera?

Det är inte roligt att blogga om man inte får komentarer,det är jätte tråkigt.

Jaja,i give my early mornings to you </3 '

Ska kolla vidare nu,pusshej.

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards