Pauliina

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Pauliina - 15 september 2010 16:24

Tjenaaaa

Visst är min blogg fin nu?

Jag tycker iallafall det,Ett stort tack till angelicato.se

Som fixade den,Älskarbakrunden på den!!

Nu ska jag nog ta och berätta lite om skoldagen,

Den va rolig,Asså alla rasterna?

Det andra va piss.

Som vanligt har vi ett test på afrikas länder imon igen*((I hate))*  

Har inte övat ett dugg så jag får nog börja nu innan jag går ut.




(( www.angelicato.se ))


PussPåEr


Av Pauliina - 15 september 2010 13:05

Helllooouuuu.

Sitter i data salen just nu.

Asså i skolan,HAHA.

angelicato fixade finaste headern till mig,&nej lovisa,du ska inte bry dig om den e lik din.

Den har lite olika saker endå:S?

Jaja,ska fixa affisch nu.

Puss

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards