Pauliina

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Pauliina - 8 september 2010 18:30

Ja,Just nu sitter jag här och försöker att plugga,svin tråkigt.

Afrikas länder.Fyfan

Måste vi alltid ha prov!?

kan inte ens skriva med min stukade hand -.-

så varför ska jag?

  

Bajs,& ja pappret är skrynkligt för att jag blitt så jävla pissed-off på det ibland (:

Det har legat under skrivbordet måååånga gånger,tromig!


Jag menar...kolla på namnen?

Tror du jatt jag ens kan utala mocanbique?

Fy,Imorgon när jag gjort klart detta tredje provet ( vi tar 10 i taget )

så ska ni få se vad jag fått på alla tre.

Just nu är jag på nummer 30.

alltså har vi gjort 3 prov.

I HATE PROV !


 

Ska plugga mer bajs nu,Pusshej (L)


// Pauliinaaaaaaaaä

Av Pauliina - 8 september 2010 17:43

Hej,Första inlägget idag.Jättesent.Hihi.Men jag har kaftist inte hunnit,för jag har vart i skolan & på Hemspråk ( Finska ).

Peter,Ida & Mirri ni är tröga,hahaha nej men FINLAND IS THE SHIT !

det skrev jag på min sko,Och dumma mirri skrev mirri is the shit på sina converse,dumbom,Hehe,Srry Mirjam'

Aoop,Nu ska jag sätta in dagens outfit & facelook,och sen veckans hiss//Diss.



svarta leggings, hehe jag vet smutsig struma oxo x/

  Rosa Hängig tröja,med dragkedja bakom, Love It!

  

Love the picture,haha, hade oxo 2 armband en som det står love love love på.

och på den andra står det best friends 4-ever.

Min kompis har dom andra,

Haha jaa,på min hand står det suomi is the shit , vilket är sant,Skrev det på hemspråken.Hihi.

&Undermin sko somsagt.

Ska gå ut till fjället nu,:)

Fjället e typ en fritids gård för ungdomar mellan  10-15 år

Eller nått,

hhihhi,hejdå!

//Pauliinooz.   

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards