Pauliina

Alla inlägg under juni 2010

Av Pauliina - 30 juni 2010 17:51

Waaawawiwa,

Fick just reda på att vi kanske ska åka till spanien, turkiet , grekland , bulgarien , tunisien eller nått annat kul land , kanske två :)

1 eller 2 veckor, :P

Läängtar,

jag hoppas att det regnar mkt i sommar så att vi kan åka för om det regnar o e dåligt väder åker vi :D <33

Jaja nu så  ska jag va med kompis ;:)


Kyss Hej ;*


Bjuder på denna låt så ni får " enjoy " (L)


chipmunks <3 Paoowen ;D hhahahahahah


Av Pauliina - 30 juni 2010 13:40

Hej Jag gör ett snabbt inlägg innan jag drar till en kompis .

I helgen så har jag säkert badat 15 gånger xd 5 gånger varje dag typ ,

Det va ganska varm i vattnet endå , o i luften såklart ;)

vattnet : 19-22 *C

luften : 20-30 *C


E helt bruun o bränd  i ansiktet nu  ( äntligen )

Bilder från när vi badade kommer senare >.< LOVAR DENNA GÅNGEN ! bara jag orkar lägga in dom i datorn från mobilen >.<

Nu kommer veckans hiss / diss igen ,


Vill ha den !!

Hellokitty hiphop-keps

100 % Hiss !


Förlåt för att det blev vit bakrund men jag orkade inte fixa eftersom att det tar 1 år eller nått för mig " hehe "

Så ni för nöjja er med denna :)





PussHej // Paulina,



Av Pauliina - 24 juni 2010 11:54

Good Morning Good Morning Peoples


HejHej !

Idag så vaknade jag 10.56 typ

Jag gick upp och ställde mej framför spegelns och såg att mitt hår var skiit kruliigt efter att jag hade haft toffs hela natten :P

Bilder kanske kommer , Om jag hittar den

Men aja, Ska äta nu och sen dra till midsommar firandet i alingsååååååååååååååååååås :)


Eller aa klockan  . . . .  6-8 :)




Av Pauliina - 20 juni 2010 21:18

Sitter vid teven och myser just nu...?

Kolllar på " This Is It " På Kanal 3 Med Michael Jackson, ' hihi ' tur att jag inte gick och kollade på den förut då :'> Aja nu börjar det , hej dåå .



Puss och kram Paulinaa.   

Av Pauliina - 20 juni 2010 15:38

Hej Alla läsare (:

Idag så tänkte jag gå ut men jag kan inte ,


Om ni kollar ut genom erat fönster fattar ni varför :sSkit väder,.

Åh jag måste passa på att säga förlåt för det låånga uppehålet med bloggen , jag har inte årkat blogga på länge efter som att jag och anneli har en gemensam blogg :)

Men nu ska jag hålla på o blogga på denna med :D

Aja , nu så ska jag dusha Och Efter det mysa med datorn x''D

Tack för att ni läser allt detta ;-*

älskar er alla söta läsare  (L)
Hej då !!haha gjorde den :) åårets dåligaste musik som jag gjorde på datan men skit samma :D

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards