Pauliina

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Pauliina - 16 september 2010 21:36

Tjenareeeeee

Det blev inget inlägg idag,och ja orsaken är att jag inte orkade.

men det bryr ni väll er endå inte om va,Heh?

Skitsamma.

Imorgon är det äntligen Fredag,ska bli så  skönt  att åka upp till landet lite.

Alltså campingen där våran husvagn står.

Och så får jag ju träffa,Anton,Isak,Felicia&Olivia Också.

RoligtRoligt!"

En liten bonus är att vi ska kolla på film i skolan,men våran lärare tar nog nån "småbarns" film endå...

Vi vill ha action/skräckfilm!!!

Inte nån jävla ronja rövardotter film? ;S

Dålig filmsmak kan man bara säga.

Ska iallafall lägga mig nu,är lite småtrött efter den långa dagen här hemma.

Så ni får ha en bra kväll!

Ska borsta tänderna oxo ;)

Sjukt nice bild ^^

  

  

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards