Pauliina

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Pauliina - 25 september 2010 22:54

Ny header som ni kanske sett!

Jag älskar ju New York så det fick bli en liten new yorker   

Med mig på.

Jag gillar den faktist.Tror att jag ska ha den ganska så länge,Har ju bytt typ 3 gånger bara denna veckan,Helt sjukt!

Men ok.Sak samma.


Ska nog sätta på nån film & titta på På min fina egna platt-tv (stolt)

(LOL 8D)

Men först ska man duscha!

Pusss,vi hörrss!

Av Pauliina - 25 september 2010 22:15

Tjenäääääre!

Länge sedan jag gjorde en bildbomb,Så här får ni en liten på dom bilderna jag tog nyss ;-*

Njut! 8D


Blomma från Ikea 29 ;-

HAHAHAH.

   Pauliina Pasanen. 

    Msn.

Bilddagboken dåva :)<3 & min hand hehe :3 Fick massor av komentarer av att ni ville se mitt rum...

Min lagom stökiga halvfulla garderob,Ligger massor i tvätten 8D     Här sitter jag och bloggar varje dag,Bara så att ni vet :'))<3

I LOVE MY COMPUTER<3   Min super duper bästa säng! ^^   Min helt nya Everest jacka,Den e lite för lång men jaja,Den kan jag ju ha i massor av år då :D<3

899 ;-

Stadium.

   (L)    

MY BAJS FACE.   aa,fått några frågor om mitt hår oxo...

några låter såhär : Lockar du ditt hår eller är det ditt naturliga?         

& Svaret är faktist att jag plattar håret för att jag hatar mitt naturliga "lockiga" hår.Så jaa,Det är mitt naturliga.


Ska titta på Tv'en nu.

Puss <3

Av Pauliina - 25 september 2010 14:50

TjaTja!Gissa vad jag har köpt...?

En Everest jacka,Jätte varm&skön!

Mamma var ju tvungen att köpa den när jag gjorde "puppie eyes",hahah.

Skit billig enligt mig allafall på Stadium,899 kronor.

Det va iallafall gött att få en varm jacka Nu när vintern är på väg Brr...

Ryser bara när jag tänker på snön :S

Såg en skitsnygg Svea-mössa inne på stadium också!Har redan den svarta...

Blev helt kär,Måste bara köpa den & den dära klacksko telefonen jag såg i  "Lagerhouse".

Skitgulligt!

In love...

Everest jackan,Bara att min har några reflexer.

http://ldg.blogg.se/images/2009/jacka_58587576.jpg


SVEA <3

http://juliajao.blogg.se/images/2009/svea_mssor_081029_low_20289605_50480139.jpg

http://www.missjuniversum.se/shop/11782/img17/h5917/1875917-rescaledtn-137x128.jpg


Ska fixa en ny header nu,Gillar verkligen inte min, den är för stor och inte min stil.

Pusss

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards