Pauliina

Alla inlägg under november 2010

Av Pauliina - 29 november 2010 15:14

Heeeeej

Sitter just nu och nördar mig på "Whats my name" av Rihanna & tråkar!

Tss,Orkar inte skriva mer!! Herråå!   

Av Pauliina - 28 november 2010 09:53

Godmorgon

Gissa vad jag är? Jag är halv frist,Så nu sitter jag på båten på väg hem från Danmark över dagen med min familj.Vii åkte jätte tidigt på morgonen!! mamma o pappa överaskade mig .Såå himlaaa nice! Jag bloggar från farsans mobil så det får bli ett kort inlägg   

Jag har inte vunnit så mycket pengar på spel aparaterna men det kmr,Hahh!

Ehm...Kommer hem vid 12 tiden så jag kanske skriver då! Pussssss

 


Av Pauliina - 27 november 2010 22:55

Ska ta och borsta tänderna o gå och lägga mig snart..Om typ 1 timma hahh!

Imorgon ska jag vila så att jag blir hel frisk.Kanske inga inlägg vi får se om jag har ork..

...Drömm sött!



Av Pauliina - 27 november 2010 20:11

Mayday Mayday! 

Förlåt för den super dåliga uppdateringen hörni,Jag har legat sjuk hela helgen så det har inte blitt så mycket bloggande för mig.

Ska titta på tv nu och ta det lugnt

Pusssss

 

Av Pauliina - 25 november 2010 22:14

Vad var det som fick dig att börja blogga?

Jadu,Många av mina kompisar hade bloggar så jag ville helt enkelt testa!

Så då valde jag bloggplatsen.se och började!


Hur länge har du haft din blogg?

Ungefär 1 halvår om inte mindre?   


Vad är ditt bästa blogg tips?

Bra fråga,Hahh! Nej men det är nog att man ska skriva positivt,Kreativt & om nått intressant i sitt inlägg!


Vilka bloggar läser du mest?

Jag läser mina vänners bloggar,Men mest är det nog kändis bloggar såsom Kenzas.se o så!


Tack för alla era frågor!

 


Av Pauliina - 25 november 2010 22:03

Jag gillade dig,Vi hade vänskapskärlek,Men nu är det bara hat kvar!

Du gjorde en sak som förstörde våran vänskap.Inget jag kan acceptera?

Och du behöver inte komma till mig & fråga om du kan få tillbaka din vänskap med mig? För det är över nu,Jag har glömt dig totalt!

Tss,Släng dig från närmaste B-Jävel!

Jag trodde du var nått,En bra vän & en person som jag verkligen kunde lita på?

Men nej,Tvärtom!

Du var en falsk & dålig vän!

Jag HATAR dig med hela mitt hjärta!

 

Av Pauliina - 25 november 2010 16:52

ååhh,Asså jag orkar inte ha feber mera,vill gå ut med mina vänner nu nu!

Alla bara ringer och frågar om man ska ut med nej för jag får inte!   

Har inte orkat ta bilder idag så ni får nöja er med 2 gamla.

   

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards