Pauliina

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Pauliina - 9 september 2010 21:18

Måste ju få bli den här lilla&söta griskultingen från småland,Herregud,So cute.

Kan inte fatta att pappa hade en sånn med sina brorsor när han va liten.Fast det va en minigris som dom hade,hihi,så sött!



Nu ska jag gå & lägga min,har jätte ont i magen men och?

hahaha,wiie,ska läsa min bok oxå.

Hmm undrar vilken jag ska ta...det blir nog heddabloggen.

Ha de gött // pauliinaÄlskarDig.  

Av Pauliina - 9 september 2010 19:51

Somsagt,bästa dagen med anneli saliba,HEHE om ni orkar läsa allt ( det är ALLT vi gjorde ) så kan ni väll ta och börja nu`:)


1.Jacob skrev B I T C H till mig på sms, så vi skulle slå honom,men vi åkte till gårdsten lite istället,för att kolla på pappas träning,hahaha vi kollade en minut sen orkade vi inte mer,är vi åkte tbx va det typ ingen på bussen & jag hittade en ny " eyebrown sak " som jag behöver,hahaha shit,oanvänd.

2.vi va framme i rannebergen & gick och slog honom,han fick tvär ont,hihi.

sen gick vi ut & retade honom & hans tvilling bror mera.

Bögar.Hihi.Man säger inte bitch till en tjej bara så att ni vet killar.

3.vi orkade inte med dom mer & vi åkte till angered med dom,hahaha sen så kom deras pappa som väntade på bussen på.och gav oss godis.hahahahahahah

Dom vågade inte säga att  vi slog' dom som tur va.

4.Vi va hemma hos mig & åt pizza.

5.Hon fixade mina ögonbryn ^^

6.vi va ute......Med några peoples.& Sånnt.

Haha det va min dag i siffror.



Btw; Hahaha vi har ett nytt motto som en buss chauför sa.

Detta är ingen hållplats.........................................
...........Allz.

hahahaha shit , årets kines som säger z i slutet & sånnt.

Shieet vilken dag asså

 Ps:  Allt e över nu. ;) Pusspåer // paow

Av Pauliina - 9 september 2010 15:39

HejHej,dagens första inlägg nudå.Kom just hem från angered,jag va i bibblan och lånade 3 bra böcker,Dessa.

Jätte pra deckare.

Blogg bok ;) <3

haha

Hahaha,jag & anneli lånade även denna, <3


såja,juste!

Skulle säga resultaten på dom 3 proven :)

hihihi....

10 av 10

10 av 10

& 10 av 10


Hhihi bra va?

Mamma sa att jag ska få nått bra om jag får 10 av 10 på alla.

Övar inte ens mkt ;o?

Im not a  "dum" blondie !

Im a smart blondie!

Nooot.

jaja iallafall,så har dagen vart lyckad förutom att maten i skolan va Piss-äcklig.

 & att jag har ont i magen av den.

Ush,Kallmat är det värsta som finns helt enkelt.

iaf den Sorten :S?

Antekna det i erat antekningsblock.....KNAPPAST!

HAHA:P

intressant inlägg va?

Ne jag tror inte det va!?

Ne,det blir nog ett bättre och inte så jävla kladdigt senare,

Jaja ni får ha det bra,pusshej


.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards