Pauliina

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Pauliina - 27 september 2010 20:49

Sheet,Vaknade för 30 minuter sedan.

Jag sa att jag skulle vakna 19.00 men det blev 20.14 istället.

Sovde som en stock ju.Känner mig jättekonstig.För att när jag vaknade så trodde jag att det va morgon,Och sånnt kostigt.

Undra vad jag drömde...Kommer inte ens ihåg.

Sitter och tittar på idol nu. Inte trött iallafall.HAHAHAH,jag e så grym!

pussss ;*

Av Pauliina - 27 september 2010 17:43

Har superduper tråkigt just nu.

Bara suttit hemma och tråkat.Herregud

Kommer nog bli lite roligare imon när det är fotografering i skolan.Om jag enns går,Om jag har ont i magen går jag inte!   

Trött som fan.

Ska sova lite nu,eheheh,Godnatt 8D.


//Jag vaknar vid 19.00 eller nått.Gör nått litet inlägg då!

Haha skriver nog om vad jag drömt...Om jag nu gör det ;S?

Pussssss

Av Pauliina - 27 september 2010 14:39

Hej.

Mamma kom hem för typ 40 minuter sedan och började laga hennes bästa och godaste soppa!

(Alla anteknar)  

Hoppas bara att jag kan äta den för jag har skit ont i magen.

Men jaja,Det finns ju för & nackdelar!

fördelen är ju att jag får dricka coca coola (bra för magen om man har ont och inte vill ha magsjuka)

Och nackdelen är att jag inte får gå till skolan...Inte  alls kul   

But thats the life!

Ligger i soffan och tittar på Extreme Home Makeover nu.

Jag tror att topmodel & Tyra show börjar efter det...Längtar typ.Inte sett dom på massa veckor!

Här kommer lite bilder för er som kanske inte vet vilka program det är.Och herregud,Om ni inte vet vilka det är så är ni nog lite efterblivna ;o?

Hahah,Kaxig jag är!!

Tar tillbaka det.


Extreme Home Makeover.

http://myabcshows.com/wp-content/uploads/2010/02/Extreme_Makeover__Home_Edition.jpg

Tyra show.

http://raisas.blogg.se/images/2008/tyrashow_21212732.jpg

Topmodel. ( gammal bild )

http://www.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2008/02/antm.jpg


Ska titta vidare nu faktist...Pusssss

Av Pauliina - 27 september 2010 11:50

Hej mina underbara läsare!

Igår så hade jag 40 läsare.Är jätteglad för det.

Men det jag inte är glad för är att jag har ont i magen & att jag inte får komentarer!

Ont i magen är inte erat fel men inga komentarer?

Börja komentera mera sötnosar.

Och juste,Jag ska göra en "veckans bästa blogg" inlägg!

Ska fixa den nu.

Pussss.


// Sjuka Paow   

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards