Pauliina

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Pauliina - 22 september 2010 22:54

Sitter här och nördar habbo vilket är jätte tråkigt eftersom att alla ungdomar typ sover för att dom ska till skolan imon,Sånna svenskar :3!!

Men jag har studiedag så jag behöver inte sova,NANANANANA.

inte vanligtvis heller,om jag inte vill då...

Ska stänga habbo nu tror jag och sova som alla andra gör nu...Eller ne ska fixa en liten sak först.

Ja juste..Jag kanske ska göra slingor i håret nån dag,Pappa kan fixa det för att han e frisör.Softiissh ^^

Ska fixa den dära saken nu,yeah,ni får se vad det är imon...Om ni är snälla :)

Eller jaa det är klart att ni ska få se det oavsett!

För ni e ju iaf mina läsare "haha"

Eller nej jag orkar inte nu!


jag gör det imorgon på morgonen,Puss & godnatt på er! ;-* (aa)

Av Pauliina - 22 september 2010 15:37

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Förlåt för den jätte låga uppdateringen just nu.Massor va besökare och lite inlägg,inte bra jag vet.

Men ni bryr er väll ändå inte om det.

Eller hur?

Nee tänkte väll det.

Imon så ska jag inte till skolan för att jag har studie dag :D

jätte nice!!

Så jag ska ba lagga hela dagen.

Haha.

Orkar inte berätta om den långa skoldagen just nu.Så pussssss dååå!

...

Av Pauliina - 22 september 2010 13:20

Hellu,

Sitter i datasalen nu igen,ska dra tillhemspråk snart,puss <3

Av Pauliina - 22 september 2010 07:36

Jag va jätte trött efter handbollen + att jag hade träningsvärk,så det blev inget mer inlägg igår.

Förlåt.

Just nu så äter jag frukost,ska snart ta på mig,& springa till bussen § <3

Kiss&Hugs

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards