Pauliina

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Pauliina - 29 september 2010 11:46

Nu e kategorin klar!

Ni kan se den nån stanns på den raden...

Ni kan få fett många Läsare när ni komenterar   

<------

Av Pauliina - 29 september 2010 11:41

Tjenaaa'

Nu ska ja vara snäll och ge alla som komenterar en länk.

Jag ska göra en kategori som heter Belönings länkar eller nått sånnt, där jag skriver upp allas bloggadresser,Alltså dom som komenterat denna veckan.

Kommer göra sånnahära inlägg ungefär varannan vecka.Denna är tillgänglig ända tills på söndag.Stryker över inlägget då.Efter som att "länk-tiden" är slut då.men börjar igen på onsdagen.

Pusss ;-*

Av Pauliina - 29 september 2010 09:59

Godmorgon...

...Är fortfarande lite sjuk.Men jag ska inte skriva om det så mycket idag!

För ni vet ju bara typ allt   

Sitter just nu och tittar på nån tråkig dokumentär på kanal 1.Det finns ju inget bra nu på morgonen.Jätte dåligt tycker jag!

Imon om jag går till skolan så ska vi ha afrika provet,Alla länder.Fyfan kommer verkligen inte klara alla 47 länder.För attjag kommer dö.

Stängde nyss av tvn,för jag ska lyssna på låtar istället.Mycket roligare!

Jaa,Vill ni ha en dagens sötis bild & text?

Skiter i om ni vill eller inte  

Här får ni en...

  Får bli den här lilla katten med hundarna.Alla är ju jätte söta!

Men katten är endå sötast,Kolla den har blå ögon & allt.Och den påminner mig om när vi bodde i finland på somrarna när jag va liten.Då hade vi 3 sånna katter & en stor labrador!

Kommer faktist ihåg vad hunden hette...Ville..Hahah,Det va pappas pappa som döpte den till det.Men det passade faktist...Ska se om jag hittar  en bild på honom...

Katten & hundarna

http://www.silversjon.se/images/full/katt&valpar.jpgAww,sötnosen ville ,Jätte länge sedan Pappa tog fotot i vårat hus i finland, :P

Jag va ungefär mellan 8-10 år


http://finnotto.blogg.se/images/2008/teres_hund_1206805806_634799.jpg



Nu ska jag lyssna på låtar.Komentera vad ni tycker om hunden.Om ni vill!

PUSSSS

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards