Pauliina

Alla inlägg under september 2010

Av Pauliina - 22 september 2010 07:36

Jag va jätte trött efter handbollen + att jag hade träningsvärk,så det blev inget mer inlägg igår.

Förlåt.

Just nu så äter jag frukost,ska snart ta på mig,& springa till bussen § <3

Kiss&Hugs

Av Pauliina - 21 september 2010 16:35

Hej jag är jätte stressad just nu,för jag kom typ från skolan för nån halvtimme sen & nu ska jag till HANDBOLLEN SNART !!!!!!!!

puss ber'ttar om dagen sen ;*

Av Pauliina - 21 september 2010 06:46

shu.  

Vaknade för typ 10 minuter sedan,Är jätte trött.

Gissa vem det va som väkte mig?

Mammaaaaaaaaaa

Bara för att hon skulle till jobbet tidigt & att ingen är hemma.

Så jag kommer inte vakna om inte hon  e hemma.

btw; min bror bara sover & pappa e oxo på jobbet så a det va nog bra endå!

Ska klockan 07.00 börja fixa mig trorja,för det tar ju typ 10 år för mig att göra det.Heheheh.joouup,Kanske blir ett inlägg sedan,Innan jag springer till bussen (L)

Det blir inget inlägg mellan 17.00 & 19.00  iallafall,För jag ska kanske på handbolls träning med dom bästa'!.

Puss.

Av Pauliina - 20 september 2010 16:03

hej!

Asså årets dåligaste dag idag.Det började med att jag vaknade klockan 06.00 och började fixa mig inför fotograferingen (plattahåret&sånnt)

Sen när jag va klar,Så åt jag&gjorde allt det dära vanliga man gör på tidiga Monar.Sen när jag kom till skolan så sa dom att dom hade flyttat den f***** fotograferingen till den 27 september!

mamma&jag är flippade :o?

Jag menar...vem orkar stå&fixa sig klockan 06.00 på morgonen för ingenting!?

Aaah,det va det dåliga,Men en rolig&bra sak kom det iallafall ((:

Jag va en av dom 2 som fick MVG på naturkunskapsprovet!

Hahahah,övade ingentiing typ! 1 dag,sen ouuft!

14/15 bruushään!

btw; asså jag blir aldrig nöjd med mina header's så jag tror att det blir en ny idag igen....Tills att jag blir nöjd vettu! ;)


puss.

Av Pauliina - 19 september 2010 22:04

Förlåt,Med det här är det sista inlägget för idag,Jag tycker att jag har gjort rätt så många iallafall ;o?

Ska titta klart på jackass,Sen ska jag lägga mig.

Måste se fräsh ut imon när vi har skolfoto,Man vill ju inte precis se nyvaken ut.

Godnatt&Puss ;-*  (P''</3$@£

Av Pauliina - 19 september 2010 18:58

Lollo (Lovisa) Fixade en liten header till mig,Tack för den Lollo <3


Av Pauliina - 19 september 2010 12:40

Hej,Kom just hem från stan'

Jag köpte en blå klänning med paljetter&Svarta nitarmband,

Ska ha på mig det med svartaleggings&en svart liten kofta!

Bilder på det kommer senare,Orkar inte ta några just nu,för att jag ska kolla på TV.

Ni får dom sen jag lovar!

Kiss&Hugs    

Av Pauliina - 19 september 2010 11:13

Shuliilooou!

Ska åka och köpa tunika&skor nu.

kanske inte blir skor,vi får se!

Kram (Kk'¤

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards