Pauliina

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Tidsfördriv till er,Thihi (L''<3

Av Pauliina - 4 december 2010 11:19

Först 10 frågor om dig själv

namn? - Pauliina Pasanen
när fyller du år? 13 Juli
några piercingar? - Öronen
vilken årstid är bäst? - sommaren =)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna och ligga och dra sej ♥
vad tycker du mest om hos dig själv? - Haha vet inte xD
vad är du bra på? - Ööh venne xD
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon (A)
12 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Alla.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Hahh,Jadå
vem är farligast i din familj? - Jag :3
vem ser roligast ut i din familj? - Hahah,Venne
vem är coolast? - Haha vem tror ni? Jag såklart xD
har ni något husdjur? - Najj
vem har du mest gemensamt med? - Min bror Joni ;)
vem står för underhållningen? - Ja & Joni,HAHH
vem sover du oftast med? -  Ööh ingen?
roligaste kvällen med familjemedlem? Haa?   
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Typ 2 sekunder sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 2 sekunder sen.Dom drog till affären.

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Vaknat,O bloggat typ.
har du varit glad idag? - Antar det...
har du varit ledsen idag? - Nää det tror jag väl inte
har du gjort något bra idag? - Haha jafan, jag klev ju upp ur sängen xD
vad ska du göra nu? - Fortsätta med detta tidsfördrivet

har du gjort något dåligt idag? - Jag smällde igen kylskåpet så allt rasade inuti xD Sedan skallade jag en lamp jävel -.- xD
vad har du ätit/druckit idag? - Ööh, bajs? xD Haha nää men macka, sen har jag också druckit Coca cola:$ xD

har du duschat idag? - Nepp.
är du trött nu? - Haha Lite antar jag ;)
vad händer imorn? - Typ inget, chilla eller kompisar eller typ såå 
har du varit i skolan idag? Nix

Annat

Hur mår du just nu?- Jag mår väl bra
Har du piercat dig? - Nix. Eller jo öronen xD
Är du hungrig nu? -Nope
Vad är klockan nu just nu? - 11:24
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fb, bdb, bloggplatsen.se, och andras bloggar
Vem ringde dig senast? - Sandra
Vem ringde du senast? - Wtf? Sandra!!xD
Vem sms:a till dig senast?- Din mamma xD
Vem sms:a du till senast? Din pappa xD HAHAHAHHA guud va jag är rolig! xD

Övrigt

Gillar du punk? - Naa
Har du sminkat dig idag? - Nä
Lyssnar du på musik just nu? - Jarå  
Vilket är ditt favoritband? - Haha venne xD
Vad gillar du för musik? - Typ allt möjligt xD

Kläder

Har du fler än 4 linnen? - Jaa
Har du fler än 3 jeans? -  Yesbox
Har du fler än 5 tröjor? - Aaop

Smink & Hår

Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - Nä
Använder du ögonskugga - Nevaaah
Använder du kajal? - Nope
Använder du hårspray? -Joop some times ;)
Använder du volymspray? - Vette fan xD
Andänder du mousse? - nä
Använder du deodorant? - Not,Right now biatch!
Använder du skinspray? - nä
Använder du parfym? - ibland.
Använder du läppglans/läppstift? - Nää
Använder du brunkräm? - Nä fifan. 
Använder du rouge? - Nä
Uppsatt hår eller hängande? - Båda.
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej, inte varje dag.
Duschar du varje dag? -  japp
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Haha nej xD 

Kärlek

Är du kär just nu? - Vet inte =(
Har du kysst någon idag? - Najjo
Har du ett förhållande? - Nej :)?
Är du romantisk? - Haha jag tror de xD Eller hoppas iaf xD 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Najj.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jaaoo
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Släng dig!
Hur länge höll det? - Hahha (;!<3
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -Dont know.
Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Vem sov du senast bredvid? - Ööh min kudde? xD
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - It's a secret I'll never tell.
När fick du din första kyss? - Hah lista ut de du xD
Vem va den sista du pussade? - .
Vem var den sista som kramade dig? - HAHHHAA,Jessica xD!
Vem fick dig senast riktigt arg? - Vill inte säga,Hon/han vill säkert inte det endå,Srry!<3 Personen vet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauliina - 31 december 2010 16:07

Gott nytt år önskar jag från min andra bästaste blogg! ;dd<33333 www.Paaoous.blogg.se ...

Av Pauliina - 20 december 2010 19:21

100000% BÄTTRE BLOGG = www.Paaoous.blogg.se

Av Pauliina - 11 december 2010 13:05

Rubriken säger allt? http://Paaoous.blogg.sehttp://Paaoous.blogg.sehttp://Paaoous.blogg.sehttp://Paaoous.blogg.sehttp://Paaoous.blogg.sehttp://Paaoous.blogg.sehttp://Paaoous.blogg.se http://Paaoous.blogg.se http://Paaoous.blogg.sehttp://Paaoous...

Av Pauliina - 5 december 2010 21:09

Gokväll! Bara så att ni vet kommer jag inte att uppdatera mig på den här bloggen på en vecka.För jag har fixar en annan,Som jag ska prova på ;) Besök den,Den är lite bättre! Klicka HÄR för att komma in till den direkt. ...

Av Pauliina - 5 december 2010 14:28


- Rubriken säger allt.Läxor på helgen borde förbjudas! Jag har somsagt  kristendoms prov imon och måste öva.Men är inte helgen till för att man ska vila från skolan ett tag typ (?) AHH,SKITSAMMA!   Kom hem från Allum nyss,Det fanns inga Evere...

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards