Pauliina

Alla inlägg under september 2010

Av Pauliina - 15 september 2010 13:05

Helllooouuuu.

Sitter i data salen just nu.

Asså i skolan,HAHA.

angelicato fixade finaste headern till mig,&nej lovisa,du ska inte bry dig om den e lik din.

Den har lite olika saker endå:S?

Jaja,ska fixa affisch nu.

Puss

Av Pauliina - 14 september 2010 21:02

Chuue,Angelicato.se kikade in på min blogg och slängde in en komentar.

& nu fixxar hon e liten header till mig :) I love it !

Den blir klar imon så ni får se då.

Ska lägga mig nu. ( tidigt ) 

 

Av Pauliina - 14 september 2010 19:36

Heeeeej

Kom just in,Hahah,det började typ å ösregna direkt när vi kom ut.

Typiskt.Vi som skulle ha så kul med Elin...

Saksamma!

Ska titta på 2 and a half men strax.Den äger' och är värd att titta på!!!

Ett tips bara  

Aja jag ska titta på det nu!

Hejdåååååååååå :*

http://babyjennifer.files.wordpress.com/2009/08/two_and_a_half_men.jpg

Btw; Fixade annelis header igår.

www.Anneliiz.bloggplatsen.se

Av Pauliina - 14 september 2010 17:06

Tjenareeeeee

Sitter här och tråkar.

Är fett trött,för att jag va så "morgonpigg" ......

vilket jag inte va,tror jag?

Ouft,Skitsamma.

Idag är det somsagt ingen vanlig dag...För att min bror joni fyller 23 år idag!!!!! :D

stort grattis till honom dåva :'))

Och juste mina syssligar fyller oxå år,HAHA.

Jenina&Janita får ni oxå komentera ett grattis till? (a')

År just tårta&God mat.

Så nee nu måste jag rör på fettet och gå ut med några vänner' hehe.

Ha en bra dag sålänge!

Puss



Av Pauliina - 14 september 2010 07:43

Tjenaaaaa

Ska ta & springa till bussen nu!

Haha,Hej dååååååååååååå

Av Pauliina - 13 september 2010 17:17

Heeej,idag var det faktist en rolig skoldag (ovanligt) ;O...

hela klassen skulle typ springa runt sjön,men jag & anneli fuskade mycket ^^

vi låg och solade på bryggan,

Och bråkade med den uppblåsta tjejens syster,HAHAHA.

mini.

Jah,Doppar hövvet i choklad på vintern.

för att synas i den vita snön :)

Kom just hem från träningen oxo.

Träffade helt underbara personer i angered.

Nadja...

DARIAA !!!!!!! INTE SETT HENNE PÅ SÄKER 5 ÅR :O`?

& bella.

Btw; Det gick super duper bra på NO provet.

ganska lätta frågor faktist.

Imorgon ska vi ha ett fucking läxförhör igen.

Detta var ju ett prov.

Så där efter kommer ju bajs.

hihihih.

Ska kila iväg nu,

Pusshej' </3                        http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/rymdballen.bloggspace.se/images/mn/1219495240/Svart-hjarta.jpg

Av Pauliina - 12 september 2010 21:02

Godkväll!!   

Ska snart ta och lägga mig,och titta på Mamma Mia som visas på kanal 3 snart.

Man kan aldrig få nog av den!

Är jätte trött så jag kommer nog att sova bra.

Imorgon har vi prov,och jag har övat lite.

Men jag tror att jag klarar lite iallafall.

Men jaja så e livet!

Ni får ha det så bra...

  



Av Pauliina - 12 september 2010 17:40

HAHA,fyfan vad ni är bäst!

massor av hårspray i håret e nice,Lina&Pauliina&Carolina = Bäst <3

btw;Nej dom är inte syskon,bara bra vänner...Med mig :D <3


  

// Pauliina,Lina & carrolina >.<

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards