Pauliina

Alla inlägg under september 2010

Av Pauliina - 27 september 2010 14:39

Hej.

Mamma kom hem för typ 40 minuter sedan och började laga hennes bästa och godaste soppa!

(Alla anteknar)  

Hoppas bara att jag kan äta den för jag har skit ont i magen.

Men jaja,Det finns ju för & nackdelar!

fördelen är ju att jag får dricka coca coola (bra för magen om man har ont och inte vill ha magsjuka)

Och nackdelen är att jag inte får gå till skolan...Inte  alls kul   

But thats the life!

Ligger i soffan och tittar på Extreme Home Makeover nu.

Jag tror att topmodel & Tyra show börjar efter det...Längtar typ.Inte sett dom på massa veckor!

Här kommer lite bilder för er som kanske inte vet vilka program det är.Och herregud,Om ni inte vet vilka det är så är ni nog lite efterblivna ;o?

Hahah,Kaxig jag är!!

Tar tillbaka det.


Extreme Home Makeover.

http://myabcshows.com/wp-content/uploads/2010/02/Extreme_Makeover__Home_Edition.jpg

Tyra show.

http://raisas.blogg.se/images/2008/tyrashow_21212732.jpg

Topmodel. ( gammal bild )

http://www.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2008/02/antm.jpg


Ska titta vidare nu faktist...Pusssss

Av Pauliina - 27 september 2010 11:50

Hej mina underbara läsare!

Igår så hade jag 40 läsare.Är jätteglad för det.

Men det jag inte är glad för är att jag har ont i magen & att jag inte får komentarer!

Ont i magen är inte erat fel men inga komentarer?

Börja komentera mera sötnosar.

Och juste,Jag ska göra en "veckans bästa blogg" inlägg!

Ska fixa den nu.

Pussss.


// Sjuka Paow   

Av Pauliina - 26 september 2010 21:24

Sötnosar!

Tack för att ni besökt min blogg så mycket idag,Heheh.

RekordStatistik

  ...36 besökare just nu.


Stänger datan nu,God naattt sötnosar

Pussssss

Av Pauliina - 26 september 2010 19:16

Noow,Min mobil är helförstörd!

Hela skärmen åkte av och allt Herregud!!!

Så mamma sa att jag inte får en ny mobil för 3500 ;-

Så jag frågade om jag kunde få denna eller en annan efter jul när dom är så billiga,Eller kanske på jul,Neee för då vill jag ha en lapptopp! ;)

Samsung S5230 La Fleur
Älskar dom små blom detaljerna på sidorna.
Av Pauliina - 26 september 2010 14:56

Tjenare.

Kom just hem ifrån Alingsås.Vi va där på nått möte.Tråkigt.Hahah,Sen så åkte vi till en affär där det va halva priset på allt godis & på alla glassar,Så jag köpte massor av tuggummin för 10 spänn (20 stycken)

Och en pigelin för 3,50 ;-

&  2 magnum till mamma & pappa för 18 kronor,Heheh,1 kostade 18 ;- egentligen.

Nu ska jag snart äta,Sen så ska jag Kolla på nån film.Pusssssss </3

Av Pauliina - 25 september 2010 22:54

Ny header som ni kanske sett!

Jag älskar ju New York så det fick bli en liten new yorker   

Med mig på.

Jag gillar den faktist.Tror att jag ska ha den ganska så länge,Har ju bytt typ 3 gånger bara denna veckan,Helt sjukt!

Men ok.Sak samma.


Ska nog sätta på nån film & titta på På min fina egna platt-tv (stolt)

(LOL 8D)

Men först ska man duscha!

Pusss,vi hörrss!

Av Pauliina - 25 september 2010 22:15

Tjenäääääre!

Länge sedan jag gjorde en bildbomb,Så här får ni en liten på dom bilderna jag tog nyss ;-*

Njut! 8D


Blomma från Ikea 29 ;-

HAHAHAH.

   Pauliina Pasanen. 

    Msn.

Bilddagboken dåva :)<3 & min hand hehe :3 Fick massor av komentarer av att ni ville se mitt rum...

Min lagom stökiga halvfulla garderob,Ligger massor i tvätten 8D     Här sitter jag och bloggar varje dag,Bara så att ni vet :'))<3

I LOVE MY COMPUTER<3   Min super duper bästa säng! ^^   Min helt nya Everest jacka,Den e lite för lång men jaja,Den kan jag ju ha i massor av år då :D<3

899 ;-

Stadium.

   (L)    

MY BAJS FACE.   aa,fått några frågor om mitt hår oxo...

några låter såhär : Lockar du ditt hår eller är det ditt naturliga?         

& Svaret är faktist att jag plattar håret för att jag hatar mitt naturliga "lockiga" hår.Så jaa,Det är mitt naturliga.


Ska titta på Tv'en nu.

Puss <3

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards