Pauliina

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauliina - 31 juli 2010 23:41

Hihi §§


Detta e nog min lyckovecka,  ' kollar vilken vecka det är '

vecka 30 !

har fått converse , adidas jacka ,  rayban solglasögon och massor av fler märkes kläder denna veckan (:


Allt på olika dagar , Lyllomajj :)

Hihi =)

heidi min moster va ju i changhai i kina å köpte massor , av converse :)

Så jag fick ett par vita äkta converse  + kina tofflor och hello-kittygodis :) från shibuya 109 affärerna (L)






Btw: Du som hette emelie och komenterade ; Wb wb wb wb , hahaha wb foki?

Här kommer ditt svar :S

Svar :

- Bara För att jag killar hellokitty och har lite märkes kläder o kanske tar lite länkar från foki betyder det inte att jag e wb  foki?




Jaja skitungar ska man ju endå it bry sejj om,

Texempel emelie :S



Aja , Saknar dej ddonia <3

Du skrämde ihjäl mej med det dära fkn skämtet ! :o

Nu ska jag surfa vidare



Bilder på det jag fick : ( tagna från google )



Fina ? :)

Vad tycker ni?

http://sommarslyna.blogg.se/images/2009/495-converse-hi-top-optical-white-m_15314930_38242209.jpg

Godiset (=


http://janetong.com/image_gallery/data/p1280024blog.jpg



Kiss And Huggs // Pauliina

...

Av Pauliina - 30 juli 2010 19:53

Inte på humör för att blogga just nu,

Av Pauliina - 30 juli 2010 16:17

Ja , nu är jag hemma från campingen igen.

Vi kom hem tidigare för att det har regnat lite i 2 dagar , eller aa vadå lite det SPÖREGNA ju, :S

Aja , idag innan vi kom hem så va jag med jonna <3

Och hennes hund donna ;) ' hehe ' rimm .

Sötaste shäffern ever !

Sen så gick vi och hämtade sötaste valpen  Ceasar ^^

Sen gick vi ut o gick med om i spö regnet,


Gud donna e så duktig på trix :O

hon kan:


give me 5.

give me 10

känn på den

Speladöd

rulla runt

och ja   en massa fler.


Idag så ska jag nog inte göra nått förutom åh sova, Zzzzz.Lite trött e man,



Jaja slänger in dagens söötis nu . naww.

ceasar :)

Han blev ruskigt blöt , så jag orkade inte ens ta en bild på det :o

Så det får bli en bild som jag tog på honom för  . . . 1 vecka sedan ungefär :*



http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/22/64/87/4533/a178d2ad89847a18







Nu ska jag , , ,  sova ;)


Pusshej // Pauliina <3

Av Pauliina - 27 juli 2010 19:04

Kommer Inte på nån rubrik men . . . skit samma,

Hemma från campingen nu,

E pisseblöt i håret " förtfarande " . -.-'

Eftersom att Isak Blötte ner mej , :P

För att jag sa fjortis till san :S haha

Ja o sen gjorde kungen de med,

o på felicia oxå såklart :o

Men jaja gjort är gjort...

vi åker imon igen ;)


Pussheej , förlåt för den låga aktiveringen (L)

Av Pauliina - 25 juli 2010 17:28

Nu drar jag till campingen =) Och på tisdag kommer vi hem till onsdag för å hämta min kompis A.a I(L) u ;d JAJA åker nu älsklingar (L)

Ha det så bra puzz ;*

Av Pauliina - 25 juli 2010 12:17

jaoow , idag blire inget lövgärdet för mej,

För att jag ska till  camping, 

F***

T-----T


Flippad ,


Förlåt felicia damian o filip :'(




Saknar er redan loves `? :(


Av Pauliina - 24 juli 2010 23:28

Imon blire  Jag,damian , filip , och felicia I Lövgärdet  (L)

http://2.bp.blogspot.com/_8yb9CVH-Rxg/RrpV9M_t1GI/AAAAAAAAAC0/VlFtaBMIoM0/s320/welcome.jpg

Av Pauliina - 24 juli 2010 23:19

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards