Pauliina

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Pauliina - 6 september 2010 18:41

Hej,kom hem från skolan för länge sedan,men jag drog till gymnastik / brottning då.

Jätte roligt faktist,jag & en kompis drog dit,haha fett rolig ledare ^^

Idag kommer ULLARED serien på kanal 5 klockan 20.00

Det måste man kolla på,hoppas att mattiaz är med,hahaha för morgan e seg,

finns massor av tröjor och sånnt på ullared affären med morgan bilder på,hahahahahah

palla ha honom på magen lixom,

Kan bara inte  låta bli att fixa bilder på photoscape.

det är så roligt,så jag gjorde en :)  


hahahaha, paoow <3 pizza = sant xd

hahahahahahahahahahah

bästa pizzerien , suveääään ^.


// flummiga paooooowrojqerjeljfadsjgkasd




.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards