Pauliina

Alla inlägg under september 2010

Av Pauliina - 28 september 2010 16:10

Hej,Det blev ingen handboll för mig idag.Tråååååk

//Paow. ( rätt så korta inlägg nu när jag har ont i magen )

Av Pauliina - 28 september 2010 13:01

Hej.

Sitter och väntar på att morsan ska komma hem och göra nån lätt mat.För jag kan inte äta bröd och sånnt.Och neee jag är inge vidare bra på att fixa mat själv.

Pusssss

Av Pauliina - 28 september 2010 11:07

Hellu,Här kommer en lista på vad som ska göras idag...


  1. Sova
  2. Sova
  3. Sova
  4. Slappa
  5. Vara sjuk.
  6. SÅ TRÅKIG LISTA.

puss x)

Ska fixa en bild bah sen börjar det tråkiga


Av Pauliina - 28 september 2010 10:36

hostar som nån jäkla hasch-tomte.Så skabbigt! :S'

http://www.angarydsbladet.se/wp-content/tomte.jpg

Av Pauliina - 28 september 2010 10:15

Jag har feber. Måste ringa mamma och säga det nu så att hon kan köpa Medicin eller något.Åhhhhh,Nu e typ hela min vecka förstörd!

Orkar inte mer!

Om ni vill muntra upp mig lite så kan ni ju alltid ställa en fråga,Komentera,Eller Rösta på min omröstning!

Pusssssss     <3

http://blogg.vk.se/uploads/318/images/sjuk(1).gif

Av Pauliina - 28 september 2010 10:09

Hellu Hellu!

Idag så gick jag till skolan på morgonen.Sen vid ungefär 09.45 så hade vi  matte...

Och det va då som jag började få ont i magen igen.På morgonen när jag vaknade var jag som vanligt.Men sen kom det tillbaks.Mamma sa att jag skulle ta "tempen" och kolla om jag har feber så jag ska göra det nu...

Jag sitter och darrar fast att jag har mjukis,Tjockastrumpor & en FleaceTröja på mig.Ush

Skriver om jag har feber snart.  Pusss 

Av Pauliina - 27 september 2010 20:49

Sheet,Vaknade för 30 minuter sedan.

Jag sa att jag skulle vakna 19.00 men det blev 20.14 istället.

Sovde som en stock ju.Känner mig jättekonstig.För att när jag vaknade så trodde jag att det va morgon,Och sånnt kostigt.

Undra vad jag drömde...Kommer inte ens ihåg.

Sitter och tittar på idol nu. Inte trött iallafall.HAHAHAH,jag e så grym!

pussss ;*

Av Pauliina - 27 september 2010 17:43

Har superduper tråkigt just nu.

Bara suttit hemma och tråkat.Herregud

Kommer nog bli lite roligare imon när det är fotografering i skolan.Om jag enns går,Om jag har ont i magen går jag inte!   

Trött som fan.

Ska sova lite nu,eheheh,Godnatt 8D.


//Jag vaknar vid 19.00 eller nått.Gör nått litet inlägg då!

Haha skriver nog om vad jag drömt...Om jag nu gör det ;S?

Pussssss

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards