Pauliina

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Pauliina - 12 september 2010 21:02

Godkväll!!   

Ska snart ta och lägga mig,och titta på Mamma Mia som visas på kanal 3 snart.

Man kan aldrig få nog av den!

Är jätte trött så jag kommer nog att sova bra.

Imorgon har vi prov,och jag har övat lite.

Men jag tror att jag klarar lite iallafall.

Men jaja så e livet!

Ni får ha det så bra...

  



Av Pauliina - 12 september 2010 17:40

HAHA,fyfan vad ni är bäst!

massor av hårspray i håret e nice,Lina&Pauliina&Carolina = Bäst <3

btw;Nej dom är inte syskon,bara bra vänner...Med mig :D <3


  

// Pauliina,Lina & carrolina >.<

Av Pauliina - 12 september 2010 16:22

Fixat en fräsch ny header.

Förlåt fanny,men asså jag kom på att jag ville ha en vi&lätt header istället.

Gjorde den faktist själv som ni ser ((:

Btw; Kom just hem från elgiganten nyss,hittade ååårets finaste tuch mobil ;o!

Fast det funkade inte att fjäska på joni -.-

Inte på morsan heller.

Så jag får väll önska mig en i julklapp { klart att jag får den då! }

Fyfan skola imorgon! Och naturkunskap prov,jag orkar inte öva :'/

Ska nog till angered efter skolan eller nått.

Får väll ta och börja plugga nu innan maten är klar.

Puss.

Av Pauliina - 12 september 2010 13:10

Hej,Supermorgonpigg ju!

Okej,njää det är inte morgon ;o?

Men jaja,vi säger det!

Ska dra till elgiganten & köpa mobil till morsan,snart med Joni.

Ska tvinga joni ( min bror ) att köpa Nått till mig därifrån,

Eller ne jag ska säga;

Snällaaaaaa joni du är bääst om jag får den!

då köper han det direkt ^^

Jaja,iaf den här "morgonen" har jag tillbringat till å fixa mig.

Sminka,fixa håret o.s.v

nu ska jag titta på nått rika familjer program ^^



Pusshej (L)

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards