Pauliina

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Pauliina - 1 september 2010 19:55

HejHej,Glömde att göra ett inlägg efter att jag kom hem från tandläkaren ( som gick tvär bra,inga hål fast att jag äter godis hela tiden ,amazing )

Så förlåt för det,Tandläkaren låg ju i angered centrum , så när jag gick vid edels så såg jag en underbar person,gissa vem?

Nadia § min ängel utan vingar (A)

jaja ,

Men nu ska ni iaf  få en riktigt härligt bildbomd,med bland annat dagensoutfit x2

Lyxigt va?

Haha sen så kommer lite bilder på mig & Elin ( vi va idag )

Tvär Kul dag <3

B I L D B O M B

   WE TOGETHER 4-EVER   YEAh     So sweet <3


Love Hurts !   Rompaaaah x)   Fel håll ^^ Ni får vrida på huvett lite ,   Min snela heest & jag . hehehe,     Energy dricka + godis nappar = My druggz     Droggzz <3   Haha,juste,köpte " happy meal " i mc i angered , haha   Mmmmmhhh....   hahahaa xD   Happy meal xD och godis? :D

  Dagens outfit ; orkar inte ändra " roteringen " är svin trött,srry <3

Vrid på hövvet bara xD


Guld örhängen med diamanter, ( dålig bild )

Felhåll , svart väska.     Shorts, ( gråa )    C-O-N-V-E-R-S-E <-3 ni jag har som vänner på bilddagboken.se kan kolla på andra bilder där, ;)

orkar inte ladda upp här för att det tar 50 år ! 


// KISS&HUGS // PAOOW 

Av Pauliina - 1 september 2010 12:39

Nu e jag hemma från skolan dåva,väldigt tidigt , fick gå före dom andra ( skippa lunchen + sista lektionen ) för att jag ska till tandläkaren ;o?

Scarry,ska även gå dit själv.hahaha , aja vi får se om jag har hål ?

Lägger in " dagens outfit / facelook " senare (L)

Pusshej <3

// Kiss&hugs paoow

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards