Pauliina

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Pauliina - 3 september 2010 21:21

  

Haha,fixade en liten bild nyss (aa'


// Pauliina

Av Pauliina - 3 september 2010 19:23

Sitter & nördar denna gammla & nya låten, haha -.-

Nu ska jag hämta glass & äta, hihi mjaoowpaoow style?

Yeeeah,

Hej då säger gb glace paret med // paoow xD

.

Av Pauliina - 3 september 2010 18:44

Sitter här med min krassliga hals och tråkar.

Har fixar en " HEJ " bild?

Vad tycks?

Jag tycker den blev bra iaf,

Inte laggt in dagens outfit idag :o?

Men jag orkar inte nu...

eller jaja lägger vell in den snabbt då, :)


Såhär blev det idag :Å

Det är en gammal bild,

men jag har på mig exakt så idag ^^ <3

Orkade inte ta ny <3

För jag e svin trött & sjuk :*/

 

The Shoes   MjaoowPaoow Tröjan & Nån konstig märkes tröja^>.< med leggings <3

jaa det va dagens outfit,fast just nu vill jag lägga in lite bilder från igår.

  Hehe :P


Rosor är röda violer är blå jag är inte så <3 :)        


Nu ska jag nörda musik <3

Pusshaaaj :3 // paoowmjaoow

Av Pauliina - 3 september 2010 16:22

Hejsan,Nu är jag sjuk igen dåva :(

Hoppas inte att jag är det imorgon när vi ska till " Ullared "

För er som inte vet vad det är så är det ett stort köpcenter som är "dö" billigt !

Hhihhi,Blir alltid så ivrig när jag kommer in där,Massor av saker,

Asså det finns olika affärer,fast just ullared är typ 3x så stort som IKEA.

+ 2 våningar,Det ligger utanför borås så jag ska nog sova i bilen,för jag ska vakna 5 och åka vi 06.00 tiden.Tar lite bilder på kläderna imorgon.

Kommer säker ta massa bilder ;) <3

Det kommer också att komma ett teveprogram eller en serie som heter " ullared "

Dom sände den i somras med, :D

fettrolig,

Såhär ser det ut;

http://blogg.passagen.se/himmelojord/resource/Ullared01.jpg

http://magnus.gr8.nu/pics/photostore/040531-1232.jpg

Det va en jätte liten del av det,xD

nu ska jag kolla på nya topmodel program på kanal 3 ,

älskar er puss heey <3 , Kiss & hugs // paoow

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards