Pauliina

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pauliina - 7 oktober 2010 19:22

Hellluue!

Pappa kom just hem med flyget,jag fick ckohlad ( finsk ) som heter "tupla" typ som snickers fast godare.Och sen så köpte han massor av saker.

Och jag fick ett dubbel armband (3st tsm) som är grönt,Silver,Guld och sen typ genomskintlig.

Älskar det :)

Tar nog på mig det i skolan imon...

Ska titta på cops och käka choklad & finsk lakrits ;) x)

pusss

Av Pauliina - 7 oktober 2010 16:29

Fyfan!

Bara haft 4 besökare idag folket!?

Igår hade jag 6 besökare!

Oh my guush!

Skämtar ni med mitt liv?

Jag hade 50 besökare nyss & sånnt!

vad fan hände?

Har alla era datorer börjat lagga eller vaad!? :S :@

Höhööhh,Förlåt men ni e dåliga på å besöka bloggen eller nått sånnt?

Besök den mer & framför allt komentera!

pusss :*

Av Pauliina - 6 oktober 2010 19:09

Helluuee (:

Idag har det faktist vart en bra dag...Igen'

Hemkunskap i skolan och sånnt.Det va kul.Men asså jag va typ arg x).. för jag ville inte vara med Muhammed som magistern sa -.-'

Han kan fan inte  ens svenska,Blää!

MenMen...Jag har  varje fall gjort jätte mycket läxor idag.Matte & Engelska typ.

Och ätit...Hehe xD

Oseriös nu igen 8D

hahah,Just nu sitter jag iallafall här och e stolt över mig själv för att jag satte upp en spegel (liten) på väggen själv.Asså en sånn man hänger smycken & sminkar sig på.KulKul Det va bara att ta fram spik & hammare...Och såklart börja hamra fast spiken...Eller aah? vem vet inte det -.-? :S

Ska in på bilddagboken nu.Pusss

Av Pauliina - 5 oktober 2010 21:15

Hej...

Träningen va finnemang eller vad man ska ta och säga,Hahah.

Donia&Melika ska kanske börja,vet inte vad dom tyckte om det,Om det va kul eller tråkigt...Deras beslut :)

Just nu har jag massor av läxor att göra och prov att öva för.Snacka om stress?

Livet e verkligen inte ostress just nu!

Skola...Skola..& Ännu mer skola.

Fett tråkigt.Eller ja,skolan e ju rolig fast inte läxorna,They suck! O.o'

Jag blev uttagen till match på måndag dåva.Fett kul

Vi ska spela mot ban'eer eller nått sånnt. 17.30 - 20.00 ungefär.

Handboll In My Heart dåvaaa ;)<3

Aa,Ska nog sova snart.Fett trött.Puss&Godnatt

Av Pauliina - 5 oktober 2010 16:29

Hej igen!

Surfade runt lite på google och hittade dom hära roliga sakerna,Kanske inget som jag vill ha...Men det va kul och coolt :)


Åååh får jag smaka på ditt kex!

Nä det e faktist en plånbok! :O

Likadan fast chokladig :D
Hihi,Toast plånbok?  xD
Någon som vill ha vampyr tänder i sin läsk :)?
Eller nej jag menar vampyr tändsis i sin läsk? :o
Jag tycker att sånnt där e ganska coolt faktist.
Jag gillar sånnt :P <3
ska dra till träning nu.Pusss :*
Av Pauliina - 5 oktober 2010 16:10

Tjennaaaaa ((:

Kom hem från skolan för 1 timma sedan.Så snart ska jag nog ta och dra till träningen som kommer bli Kulkul!

Ska ta och äta något nu,Viktigt att man har ätit något före / efter träning vet du!   

(skriver senare,Hejdå!)

Av Pauliina - 5 oktober 2010 06:54

Nämen godmorgon!?

Jag vart jätte pigg idag som ni kanske ser?

Säkert bara för att det e fotografering & att jag måste fixa håret ôch sminka mig för det.Idag när jag ska till skolan blir det vell som vanligt tror jag.Världens tråkigaste dag,Med pissmycket läxor ((: -.-

Har bara lust att säga "FuckOff!" till min lärare när han ger mig läxor :S

MenMen...

Ska fixa nu,Pusss

Av Pauliina - 4 oktober 2010 17:31

det går ju sakta men säkert uppåt med besökare.

409 totalt just nu.

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards