Pauliina

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Pauliina - 1 oktober 2010 23:13

Ska sova nu.

Puss.

JAG ORKAR INTE BLOGGA IMORN.

//PAULIINA

Av Pauliina - 1 oktober 2010 21:13

 Hej alla fina och fula!

Sötnosen Fanny Norlin ville fixa en header till mig.Jag diggar hennes photoshop till 100 %   :)

Hennes blogg adress står högst upp på headern.

Ska titta på lite tv nu med mamiii'

PussssHejj <3

Av Pauliina - 1 oktober 2010 19:13

Hej!

Jadu,Sitter och tittar på tv & äter tacos...Super gott!

Snart ska vi äta godis och moffa chips...

Aa...Den PERFEKTA fredags kvällen.

Fast pappa åkte till finland nu :/'

Han&Hans syskon ska sälja vårat hus där ;'(

dom får typ as mycket pengar för det.

3 våningar med bastu,sjö & stor trädgård.

Han kommer typ hem på torsdag.

Ska moffa nu,Haha,Puss

Av Pauliina - 1 oktober 2010 15:18

 

Ja,nu har jag tagit in en nya och egen påhittad sak till bloggen, gissa godiset.

Den första som gissar rätt på frågan vinner en länkning & en valfri photoshop sak.

vilket godis är det på bilden?

svaret avslöjas på onsdag.

Av Pauliina - 1 oktober 2010 12:50

Sheennaaa.

Är faktist på jätte bra humör just nu.Känner mig ganska frisk nu...Kommer va helt frisk imon...

Och juste!!!

R.I.P 50 ÖRINGAR!

HAHA,,igår va det ju sista dagen med dom!

Yes!

Hatar 50-öringar.Dom e bara jobbiga i plånboken.Man kan endå inte köpa nått för 1 50-öring.Dåligt

Aja men nu e dom "gone" 4-ever!

Sofft med en ny månad också.Men mycket kallare...Jag får nog börja ta på mig everest jackan & vantar snart.Eller ja ungefär när det är 5 grader eller nått sånnt.

Ska titta på top model nu Pusss

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards