Pauliina

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Pauliina - 7 oktober 2010 21:29

Cha!

Just nu sitter jag och övar på engelska.Vi ska ha diagnosiskt prov imorgon.Jag är bäst på engelska enligt min lärare.Eller alltså...Att jag har fått bäst på 2 av 3 sånnaprov :)

Det va iallafall bra på alla'!!

Men skitsamma,Jag har suttit och fixat bilder också,Vad tycker ni?

     

a det va lite bilder.Men ska nog inte fixa så mycket  mer bilder på det programmet,Eftersom att jag fick massor av virus av det.Och min kompis fick oxo det.Men använd det om ni vill ha virus på datan xS


Menmen,Ska draa puss ;'*

Av Pauliina - 7 oktober 2010 19:22

Hellluue!

Pappa kom just hem med flyget,jag fick ckohlad ( finsk ) som heter "tupla" typ som snickers fast godare.Och sen så köpte han massor av saker.

Och jag fick ett dubbel armband (3st tsm) som är grönt,Silver,Guld och sen typ genomskintlig.

Älskar det :)

Tar nog på mig det i skolan imon...

Ska titta på cops och käka choklad & finsk lakrits ;) x)

pusss

Av Pauliina - 7 oktober 2010 16:29

Fyfan!

Bara haft 4 besökare idag folket!?

Igår hade jag 6 besökare!

Oh my guush!

Skämtar ni med mitt liv?

Jag hade 50 besökare nyss & sånnt!

vad fan hände?

Har alla era datorer börjat lagga eller vaad!? :S :@

Höhööhh,Förlåt men ni e dåliga på å besöka bloggen eller nått sånnt?

Besök den mer & framför allt komentera!

pusss :*

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards