Pauliina

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pauliina - 24 oktober 2010 20:30

Tjena Mittbena!

Sitter och tittar på parlamentet nu hahah,Jätte roligt,Han finska är bäst!!   

Tatt lite bilder thihi på mina naglar som jag lovade förut :))

 


Snygga jaoo :?


Ska dra puss ;-)

Av Pauliina - 24 oktober 2010 18:47

Godmorgon eller nej ska man inte säga godKväll?

Jaja jag säger iallafall godmorgon för att jag vaknade klockan 5 thihi,Somnade 9 på morgonen typ för att jag va uppe och tittade på film hela kvällen!

Så jag har inte gjort så mycket idag förutom att jag va i "skopunkten" och köpte skor och där träffade jag Daniella Sötnos   !!

Har fortfarande ont i halsen så jag köpte en mjukglass också (aa'

Gotti Gotti!

Oj,Råkade klistra in nån "modell" text thaha,Kan inte ta bort den men igga den bara   

Ska spela bingolotto med familjen nu

Xoxo


Modeller

Av Pauliina - 23 oktober 2010 21:51

Hahah,Så vad tycker ni om min fina header?

Jag gillar den. Fixade den själv (A)

Dagens Sista inlägg för jag ska duscha nu pusspuss :-)

Av Pauliina - 23 oktober 2010 20:33

GooooodKväll älskade läsare!

Är på lite bättre humör nu när jag har vart i angered centrum och köpt godis och en julia tidning,Så jag sitter och myser i soffan thihi

Imorgon ska jag handla in lite nya skor ett par boots och ett par fodrade sneakers tror jag   

Fixat en ny header & bakgrund nu en katt och mitt fina namn hahah   

Ska ta lite fanta att dricka nu är så sugen på det '-'

Sen blir det habbo!

Have a wounderful evening people! Peace!!

( Besök Min Älsklings Blogg www.saliibaa.bloggplatsen.se )

Av Pauliina - 23 oktober 2010 18:38

     


Hej!

Jag känner mig väldigt nere och  mår inte bra! 

Men jag tänkte i varje fall att jag ska göra om min blogg den ska nog vara skrik rosa eller nått sånnt...


Av Pauliina - 22 oktober 2010 15:29

Tjenaaaaaaa

Fick MVG på redovisningen idag fast att jag hackade och va tyst i typ 20 sekunder hahah!

Stolt finne ni vet!   

Jag ska dra ut och vara med några kompisar nu ha en underbar fredags eftermiddag! Seyaa!  

  

Av Pauliina - 21 oktober 2010 18:41

Mwahahah,Alla som bor i göteborg har säkert sett att det snöat mycket 2 gånger idag.Just nu ös snöar det hahah.Kom just från IUP samtal i skolan så japp jag va ute i snön Tur att jag hade Everest på mig yeah!

Jag älskar vintern,Herregud tänk er...Julen...den vita snön (fyfan på det gula hahahahah,Ne men ush!)   Fy pluto fy! fast vänta...Det är ju Höst :o?

Tidigt det snöar O.o skitsamma...vi fortsätter...

...Tomten (pappa)  alla  julklappar man får...Helt underbart helt enkelt!!   

Längtar till julafton ;-)

Gjort en video med webbcammen nu faktist.. :D <3

Se & njut Hämta popcorn också! Skämta   

Ursäkta det dåliga ljuder.Skruva upp ljudet på högsta om det inte hörs så hemskt bra.


Dagens Outfit & Tl-klubben

                                                  

                                                  

                                                  

           

PussPuss

Av Pauliina - 20 oktober 2010 21:32

Nämen tjenaaa!

Ska nog lägga mig snart är ganska så trött.Imorgon är det redan torsdag det gick väldigt snabbt tycker jag,Fast jag önskar att det skulle vara fredag imon,blää.Prov i matte imon också.Puss ska dra. ::*

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards