Pauliina

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Pauliina - 13 oktober 2010 20:50

Tjenaaaa.

Shet känner mig skit flummig just nu.Inte skrivit många inlägg idag,För att jag hade så himla roligt.Först var'e skola,Kul.Sen så efter skolan så gick jag faktist till hemspråket.Sen kom jag hem & drog till bokbussen med en kompis och lånade sveriges bästa böcker &  filmer enligt mig ((:

Sho bre boken som jag letat efter i bibblan.Men inte hittat.I Bokbussen finns allt jag lovar er! :o

Iaf.Sho bre är en skit bra bok...av Douglas Foley.På 347 sidor.Den e skitbra.

Och sen så var det typ massa små böcker och en film.Så jag har suttit och tittat på film & läst hela dagen...Kan man säga.

Och vart med kompisar då,Heheh '.'

Jag tror inte att jag har så mycket tid för inlägg imon men vi får se..ok?

Aa,Ska dra nu Pussss

Ha en underbar kväll.




.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards