Pauliina

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Pauliina - 10 oktober 2010 21:12

Hej hela trötta sverige!

Sitter här och dricker te just nu.Det är nått nytt som mamma har köpt.Rätt gott faktist.Brukar inte dricka te egentligen men jag är hes nu så jag va tvungen.Man vill ju inte låta som en anka som skriker i skolan,Hahah.Imorgon ska vi ha kristendoms prov i skolan också.Ingen har typ med sig pappren som man ska öva på.Inte ens jag.Så det blir nog inget prov,Yeeah! ;)

ska dricka vidare nu och sen blir det sova.

Ha en underbar söndags kväll sötnosar'!

Pusshej...  

Av Pauliina - 10 oktober 2010 18:27

....ska dra och köpa skor till mig nästa helg.Ett par sneakers på skopunkten.Jag behöver lite tips tror jag.Jag hittade dessa som jag gillade.

Och dom va faktist ganska så billiga


Komentera vad du tycker eller ge kanske förslag på andra.i just den butiken ( dom ska vara fodrade)

Röda sneakers. 299 kr ;-


 

Sneakers med nitar. 299 ;- 
Av Pauliina - 10 oktober 2010 18:09

Tja!

Nu kom jag hem från dopet.Det va kul.Joni va gudfar' & jag fick ta en massa kort på honom,Katja,Adrian,Sylvia och prästen x))

Dom blev bra.Hahah,Adrian somnade mitt i dopet.Fast när man skulle sätta vatten på hans huvve och  välsigna honom vaknade han :P

Så söt!

Jupp,Jag va mest med janita.Det va nice :))

Hela släkten från pappas sida va där :*

Skit mkt folk :o

Men aaah,Ska titta på the hills nu.Pussssss :--'*

Av Pauliina - 10 oktober 2010 13:36

hej!

Håller på att fixa mig till dopet idag.På lilla adrian :))

Men jag e total stressad för mitt face ser helt jävla cp ut,Och jag har klädbrist.

Jag har typ bah lockat håret.

Och ja tar på mig den fucking fula blå klänningen :(


Ska dra herååå :(( :s

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards