Pauliina

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pauliina - 20 oktober 2010 16:14

Hej bloggen!

Idag är det faktist träning igen och jag ska gå på den...Duktig flicka!   

Jag har tatt lite bilder som jag tänkte ladda upp här men det är Videocam bilder alltså dålig kvaliteé på köpet ppffttt   


Dagens Pouuu look

Adidas jacka Turkiet vet inte vad priset va ;-)

Mjukis Från ullared 89 ;-

Svar linne kappahl 89.90 rea ;-

 

                            



Det va allt drog en massa fler foton men jag orkade inte ladda upp dom

Im so so sorry!

Ska fixa mig inför träningen nu pusspuss ;-))

Av Pauliina - 19 oktober 2010 19:47

whats'Up Bruushh?


Kom just ut från duchsen för jag var på träning!

Tina kom dit och tog över hela träningen (tränare 2 )

Kiko ba stod där och tittade på hahah.

Jag fick stå 1a Typ hela tiden vilket va najjss...För er som inte vet vad 1a är så är det kant på plan...   

Men skit i ska berätta lite om det läxfria dagen i skolan yeah.Det började med att vi fick veta att dan våran lärare vart hemma för att vårda sinabarn och att vi skulle få vikarie.Alla blev damp glada hahah.Han kom typ från   slovakien och kunde nt bra svenska HAHAH.Så vi flumma sönder 24/7 och det slutade med att vi inte fick några läxor över hövve taget.Softish :dd<3

Sen efter skolan så typ drog vi till angered och va där lite.

Det var nog allt från min dag tror jag faktist...whatever...Bjuder på en bild idag!!!   Det var denna headern jag skulle ha egentligen men det gick ej att ladda upp den.Ska försöka att göra en ny :))

Puss  

Av Pauliina - 18 oktober 2010 21:05

Ska sova nu bloggen!

Pussssss :dd<3

Av Pauliina - 18 oktober 2010 20:23

WHUZUP!

Nu har jag pluggat/Studerat klart inför spanska provet i skolan imon.

Fixade även mina naglar,Det fick bli neon-blåa lösnaglar.

Har dess värre ingen bild att lägga upp på det just nu eftersom att den bärbara (sitter på brors dator just nu) är sönder.Och där har jag alla mina älskade bilder,Hatar sånnt där skit När datorerna bara dör helt plötsligt! 

Men skit samma ehm...Imon blir det nog en ganska så vanlig skoldag antar jag...Huh???    WHATEVER ...Ska titta på nått program med brorsan nu bejjbbs Pussiiisar!!! <3


Seyaaaa!   http://content.expressen.se/blog/69/39/44/mayas/images/heartinhand.jpg 


Av Pauliina - 18 oktober 2010 17:28

GodEftermidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Folket!

Jag vet att jag inte bloggade igår.Och anledningen till det är att jag hade en data fri dag (stolt) ^^

Är årets data nörd annars antar jag ,thehe.

Just nu regnar det skit mycket vilket är tråkigt.För man kan inte göra ett piss!!

Ouuf,Orkar nog inte blogga mer nu.Är på dåligt humör tack vare detta vädret.

http://dansantakossan.blogg.se/images/2009/regn2_11557164291_50776777.jpg


Och ville bara ställa veckans fråga till rätta också!

Vem gillar ni bäst...*_____*

http://snorungarnas.blogg.se/images/2009/desipa_35607289.jpg

Tack för era små svar.


" Bamse Kram "

Av Pauliina - 16 oktober 2010 22:00

I HEART BLOGGERFY

Av Pauliina - 16 oktober 2010 21:33

Helluuee <3

Sitter på msn och tråkar just nu.Spelade lite Counter Strike också.Ush så kul!Det var så länge sedan    !!

Juste isak om du läser detta så ska du bara veta att du är trög i huvudet :)) <3

HAHAHAHAH.

Ska dra nu älsklingar,Pusssh <33

Av Pauliina - 16 oktober 2010 11:52

Tja!

Bytt bakgrund & Header nu.Blev uttråkad på dom andra.Men så alla vet så är det bara en tillfällig header.Ska fixa en med en leopard eller nått annat fint på sen.Yaah ska nog dra ut till gården med en kompis nu *_______*

I det kalla...Heheh.Kommer vara inne endå så.

  

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards