Pauliina

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Pauliina - 14 oktober 2010 21:01

Heii'

Åh,Ni vet den dära kakan jag gjorde i bakform?

Den blev jätte god och mamma och pappa älskade den thihi.

Bra kock e man (aa)

Skit samma nu ska jag berätta det jag egentligen skulle berätta.

Sitter typ och pluggar Historia nu.För jag har prov imorgon.Tråkigt

Kan bara två saker typ.Det kommer vara 15 frågor *_________*

I Gonna Die Tomorow Babes so say good bye!

Ne då men jag kommer nog att svettas som en gris,Heheh.Nej det kommer gå bra,Vad fan skriver jag '_* !?

ska titta på robinson nu,Jag vet jag är efter när det gäller teveprogram.

det har redan gått 1 timma sen det började typ.

Ha en underbar kväll och sov sött små änglar...  *Flumm x2*








P U S S & K R A M / / P A O U

Av Pauliina - 14 oktober 2010 15:52

Tjena!

Kom hem för inte så länge sedan,Och ville baka xD

så då passade jag på att göra det som överaskning till familjen när dom kommer hem.Det fick bli en...Muffins kaka!

Hahah,Hittade på namnet för jag hittade endå inga muffins formar.HAHAHAHAHH.Jag e bäst.

njut av bilderna :)



hahahahah,:P

Baka baka liten kaka


  hihih,Goott :P

Får vi hoppas.Den är i ugnen nu ^^.

    


Mjöl Katt Paow 8D

  Wannabbeee tjocka kinder xd



Aja ska ta ut den strax.Pusss

skriver senare (L)

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards