Pauliina

Alla inlägg den 3 oktober 2010

.

Av Pauliina - 3 oktober 2010 19:50

 

Av Pauliina - 3 oktober 2010 19:24

Tja!

*Nu är vinnaren till godis tävlingen utsed!

Det var en jätte duktig tjej som gissade här är hennes svar & allt

Amanda :O

Söndag 3 okt 12:25

Det är marabou polka eller vad den heter ;D


http://Amikiwi.blogg.se



Bra jobbat amanda,du får kontakta mig på  msn ( Pauliinaaa@live.se )

Så fixar jag en valfri photoshop grej på gimp,Adobe,Eller liknande!

Du väljer ;)

En länkning haru redan fått :)

Besök gärna hennes fina blogg!!!! :D

Back to the inlägg!

-----------------------------------------------------------------

Idag så har jag varit i Borås hela dagen,Jag och mamma åkte till mormor som bor där.Vi gick ut på stan och Åt i  <--Subway-->  och va hemma hos henne då.

det va jätteroligt faktist.Vi åkte Buss dit så det tog ungefär 40 minuter dit.Med 2 timmar tillbax för att bussens hjul sprängdes eller nått sånnt :S!

och så fick vi vänta på spårvagnen.Bilder kommer nån annan dag.

Ouups,Mitt program har börjat..Så..Ha en bra kväll söta läsare 8D *

~Puss&kram~


Av Pauliina - 3 oktober 2010 09:31

Sheena Igen! Vart ju bara tvungen att sätta in dom hära sommar minnerna på bloggen...Det e så kallt ute nu gemfört med då *snyfft*   


Sandra & jag och lite andra foton som man bara drat......

http://www.supersavertravel.se/fototavling/mediacontent/preview/Antligen-sommar-1649.JPG


Vårt sommarhus i finland,som dom sålde :/

http://www.flenstad.se/Sommarbilder%202008%20066.jpg-for-web-large.jpg

mamma tog fotot & jag redigerade lite på p.s ^^.

http://smultron.files.wordpress.com/2008/06/jordgubbar.jpg


Ska fixa majjj nu!

Pussss

Av Pauliina - 3 oktober 2010 09:23

Idag har jag planerat att jag faktist inte ska göra nått.Tror jag?

Om inte mamma hittar på nått skoj!

Hehe,Vaknade nyss och ska typ klä på mig & fixa håret.

Och juste jag har fått några komentarer om att vissa av er vill veta hur jag fixar min frisyr.Så jag kanske lägger upp bilder med steg på hur man fixart!   

Åhh,Idag har vi match också men jag blev inte utvald,För att vi är så ***** många i vårat lag!

Men iallafall så blir det Wasaiiterna - Nord.

det kommer nog sluta 10-1 till oss.

Hahah,Min kompis spelar i Nord.Synd för henne!   

Men ni får ha en så bra morgon så länge!

Vi hörrss!   

Pusss :-*

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards