Pauliina

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Pauliina - 28 oktober 2010 19:35

Nejmen Halloj!

Ska ta en varm dusch nu snart,Och sen öva på engelska glosorna,Thehe,Glömde spanska glosorna på bordet i skolan *-----*

Dead tomorrow! HAHAH,Skitsamma Pooooooooouuus!


Av Pauliina - 28 oktober 2010 16:36

hellooooo,Igår så skrev jag ett jätte lång inlägg men nu är det borta... 

Blev jätte sur på datan,*host* Jätte sur...

,Det stog i varje fall att jag typ fick en stooooor sticka i min tossing så att den blev blå i det inlägget,Heheh.Viktigt...Jag vet !!   

Skitsamma,Tillbaka till detta inlägget,Idag så var jag i skolan som vanligt och fixade ett prov snabbt,Det gick bra eller ja det kändes det som och min lärare sa att det såg 'niceigt 'ut  så vi får hoppas att det stämmde!

Imorgon blir det filmkväll i skolan,Vi ska äta pizza&Massa godis! Helt " Uber " Glad ^^  Men ne nu ska jag kila vidare PussPuss!   

  

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards