Pauliina

Alla inlägg under november 2010

Av Pauliina - 1 november 2010 11:49

Stolta , sjuka finnar!

Fyfan,Kolla vad dom gör! Såååååå grymma!

HAHAHAHAH,tittar på ett finsk program med dom i nu, Dom sa: Dom som dor i typ america & resten utav europa (inte norge&sverige) tror att det går isbjörnar på gatan i finland,HAHAHAHAH!


Vill ni lära er finska :)?



Drar ut nu,Puss :-*

Av Pauliina - 1 november 2010 09:03

HeyJo!

Igår så var jag ju i Ullared och shoppade,Jag blev helt uppspelt och köpte massor Thihi,Det blev typ 1500-2000 kr för allt som jag köpte   

Här kommer det lite bilder på det jag köpte,Tyvärr dålig kvalitée för att jag använde webcam..orkade inte använda min kamera och sätta in bilderna och så...


  Jeans-Treggings   Maybelline mascara & eyeliner.   svarta coola leggings,Med vikningar vid knäna!      Blå halsduk...Svart kofta...Vitt linne...leopard leggings   Min nyyyaaa klockkaaa!!!!!! Pappa köpte till mig för 400 Spänn! :D   Peace!


Min-Skönhet *__* :)

     

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards