Pauliina

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Pauliina - 17 november 2010 20:24

Thihi,Hittade en rapvideo om de super duper populära "zilly-banden"



Av Pauliina - 17 november 2010 20:21

De superpopulära formbara ambanden - Silly(cone) Bandz - som har tagit världen med storm och
syns på handleder tillhörande megakändisar såsom Mary Kate Olsen, Sarah Jessica Parker, Ellen DeGeneres och Shakira för att nämna några! Folk är helt vilda i dessa och till och med
Marc Jacob har kommit ut med sin egna variant av dem! :)



"Collect'em, trade'em, wear'em!!"



   


Marc Jacobs har gjort en egen kollektion med silly bandz :-)

Och nu har vi också fått in de superheta armbanden!!  

H.s

Av Pauliina - 17 november 2010 13:47

Hejbejjcheyy ^^ flummig men aaaaaaaaa...,kom just hem från hemkunskapen...vi gjorde choklad praliner inte det godaste jag vet med det funkar! <3

Ska snart dra mig vidare till hemspråk och tråka lite med ida,mirjam,peter & jimmy '-'              //Flummmsaken!



Av Pauliina - 17 november 2010 07:30

odmorgon,Vaknade vid sju tiden idag för jag ska till skolan!!  

Har bandage på min hand men det funkar...Som tur är så är det vänster arm och inte höger för jag skulle inte kunnat skriva om det vart höger hahah,Fail inlägg!...Men aa Ska äta frukost nu :*

seyaaa!  http://www.utb.halmstad.se/_upload/Grundskolor/ba/%C3%84pple1.gif

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards