Pauliina

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Pauliina - 20 november 2010 23:23

Zzz...hej.

Är jätte trött nu så jag ska dra och lägga mig snart,Imorgon blir det IKEA med familjen och sen efter det så måste jag plugga till ett naturkunskaps-prov på Månda!   

Orkar verkligen inte gå till skolan på måndag,bara för att vi har matte skit hahah jag suger&hatar matte! Men jag måste ju,Tsss!



http://taiiiny.blogg.se/images/2009/god-natt-sov-gott_50345989.jpg

Av Pauliina - 20 november 2010 21:59

Heij!

Kom hem från bastun för ungefär 1 timma sen,Och jag var sugen på o ta lite bilder typ dagens outfit och sånnt,så här får ni några!   

dagens hemma outfit

   Jag just nu ;)
 

 



  




Av Pauliina - 20 november 2010 21:01

Zooey Deschanel: "Jag är inte Katy Perry!"


Herregud,Dom är ju så himla lika tycker inte ni det typ :o?

 Katy perry                                           Zooey Deschanel

Katy Perry och Zooey Deschanel. Ser du skillnad på dem?

Av Pauliina - 20 november 2010 17:03

Hahaha,Nejmen lilla amir du är väll kul! ;dd<3

Av Pauliina - 20 november 2010 16:59

Nej Dessie du är inte så ovanligt populär. Bara så ovanligt dålig på att ändra siffrorna.

Mjau, vi märker allt du gör med photoshop kissen. Du kan inte dölja det! ;)

Av Pauliina - 20 november 2010 16:40

Heiy

Gissa vaaad   ??

Jag ska kanske en helt ny data med inbyggd webcam av pappas kompis som jobbar med It-Prudukter så jag är super glad! Han ska skicka den till mig nån gång nästa vecka eller senare det beror på.Pappa behöver inte betala en enda krona för det!?

Hah,Han är heltklart bäst i världen om jag får den! ;o

Kommer blogga extra mycket då så ni får checka bloggen mer o så!  

Ne nu ska jag inte skryta mera hahh,  

Ska berätta om dagen istället.Jag har inte gjort så mycket faktist,Bara tråkat för att vädret är en stor fet diss!

Snö!

http://2.bp.blogspot.com/_3YDmkT6YdEk/SyLCftIPVLI/AAAAAAAABOk/YN7Oiz4qI6k/s400/sn%C3%B6storm.jpg


Av Pauliina - 20 november 2010 13:07

Hej alla söta&osöta   

Sitter och leker lite med mitt nya photoshop program nu,Fixar en liten bild till Lina min bejjbiii.Gjorde bara en liten bild på picnik medans jag väntade på att ps skiten skulle laddas ned!

Vad tycks?


Lina hjärta Lina

 

Av Pauliina - 20 november 2010 11:38

 

Hejooo!

Nu är jag och mamma klara med tvätten och jag ska dra till mig kompis och lämna en film...I det här pissvädred Brrr!

Kan inte vi människor också gå i ide till vintern som vissa djur gör och sova enda tills att våren är här igen! ♥

Ska kila iväg nu

Vi hörs!♥

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards