Pauliina

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauliina - 3 augusti 2010 20:26

Shuue . Nu har jag kommit hem från stan , köpte massor av rea saker för mitt presentkort på 245 kronor på jc :) Detta köpte jag. Nästan allt är på halva priset (:'


Snyggt rosett halsband för 59 kronor :)


  Runda örhängen halva priset 24,50 ;-  + ett par nit örhängen svarta som jag har på mej. :)

  Nit-Örhängerna .   Rosett väska (Fel håll )  49 ;- REA  den kostade egentligen 149 ;-      Ör hängen, 60 kr ' Inte REA '  Älskar domma , mest dom blommiga (L)

Lakrits Bollar x)

  Tröjan och hallsbandet ;) + min vackra vägg :*     Puffarna på tröjan          



Hela jag :D ovanför.

nu ska jag kolla på paulina RUBIO cribs on mkt. 

Av Pauliina - 3 augusti 2010 10:17

 Hej , vaknade nyss så det blir bara ett jätte snabbt inlägg ,

Idag så ska jag nog åka till stan igen (:

Köpa nått ::P

Med mitt present kort på 238 ;-

nått nödvändigt . . . O.o



Aja nu ska jag fixa frukost och iskall Oboý <3




Slänger bara in snabb bild, för att inlägget ser så tråkigt ut annars >.<



Btw :  Gjorde dessa tre headers igår , vilken tycker ni va snyggast?


pusshej paoow // komententera,



   

Av Pauliina - 2 augusti 2010 14:30

ChaCha,

Nu har jag gjort en ny header igen , :P

Tyckte att den andra var för stor,


Langar in veckans. . . .


  

Brunkräm:




Brunkräm blir DISS ,  det e så jäävla äckligt att ha i facet Bhuhuhu , ryser av att bara se på det , :S

USH !



Av Pauliina - 2 augusti 2010 11:49

Hej Bloggen, vaknade nyss ,

Jag hoppas att ni drömt om mej ? x)

Jag tyckte iaf att statisktiken va jätte bra igår ! 22 besökeare,

Och jag önskar att det blir mer idag? :)

Kan ni lova mej att besöka bloggen 2 gånger ìdag =)?

hihi

jaja nu ska jag äta frukost



Puss hej. // Pauliinaz

Av Pauliina - 1 augusti 2010 19:15




BloggVärde

 

kanske konstigt inlägg men tiittta :


Bloggvärderingen blev :   Din blogg är värderad till: 3 504 kr

Av Pauliina - 1 augusti 2010 18:49

Idag är min blogg 4 månader gammal, Trodde inte jag hade haft den så länge men  yeeah, 

Grattis till den ?   



// Pauliina,

Av Pauliina - 1 augusti 2010 17:28

  VideoCam bild, PissDåligKvalitet !  

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards