Pauliina

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauliina - 22 augusti 2010 20:37

 rubriken säger ju allt.

Jag va på fest igår & kunde tyvärr inte blogga så mkt,

för det va från 17.00-00.00

Men jag va där från 17.00 - 04.00

x'D

Jag skulle bara säga att jag blev missnöjd med min header ,så jag måste fixa en ny,

Om det finns nån som e bra på photoshop , och kan göra bra och roliga headers, så kan ni säga till, så kontaktar jag er på eran blogg   

Fan , juste , jag måste även plugga lite   

Ska ha afrika prov på fredag.

Jätte kul . . . Mm verkligen JÄTTE kul !   


Aja , Ni får ha det så bra sålänge

Bye Bye


kiss & hugs // Pauen

Av Pauliina - 21 augusti 2010 01:59

Nu ska jag Ta och lägga mej,Ska upp vid 12 tiden imon,och fixa 100 Spänn på nått sätt.Det ösregnar just nu, Sofft   

Min header är helt cp , så jag måste fixa den först,


Kiss & Hugs // Paouen

Av Pauliina - 21 augusti 2010 01:12

Hittade just en bild som jag tat i bulgarien'

Tyckte att den passade i bloggen nu,efter som att jag har rosa text och leopard bakrunder m.m 

Förlåt för att jag är så seg på att blogga,och tro mej det kommer bli ännu segare.Jag har mycket att göra nu när skolan börjat och jag har massor av läxor som man måste fixa, och prov som man måste öva på.

Så uppdateringen kommer att vara väldigt låg nu när det e skol-veckor och så.

Imon ska jag kanske på fest,hahaha,

10 meter ifrån mej ligger det (  I en annan trappuppgång )

Men yeah.Ni får ha det så bra sålänge


Kiss&Hugs // Pauliina 

Av Pauliina - 18 augusti 2010 11:32

Yesbox , nu är jag hemma från skolan och ska snart vara med elin och felicia ;)

Skolan gick la bra O.o?

Damian sa att han kanske kommer hit med felicia.H sen .

Det ska bli nice ;)

HAHAHA , jag fick ett busskort , som ser ut som e ipod nano typ :P

Nice xD

Felicia jag finns för det som hände <333 :/

Love yaah <3

 

 

Pusshej

 

// Pau

Av Pauliina - 18 augusti 2010 07:40

Ush , skolan börjar om 1 timma och 38 minuter,

Ush !!!!

så det e så lång tid kvar på sommar lovet -.-'

Gud så lyx för dom som börjar 23 eller 25 / 8

Lyckon !

Aja nu ska jag " borsttaaaaaaaa tänderna -.- "

Slutar 12 idag , så jag skriver ett inlägg då ( kanske ;)


// Pau

Av Pauliina - 17 augusti 2010 11:01

INTE LUST ATT BLOGGA IDAG , FÖRLÅT MED JAG E AS

 

 

TRÖTT OCH HAR MYCKET Å GÖRA...


// PAULIINA

Av Pauliina - 16 augusti 2010 19:52

Bästa dagen med felicia , linus , och en till linus xd , devin , linnea och några till.

Haha fan så bäst det va (L) kanske kommer nån video sen   ;-*

Nu ska man kolla på room raiders canada ;)

Byye<3

Av Pauliina - 16 augusti 2010 11:43

Yes så här ser jag ut just nu . ..ny vaken med morgontoffs . 

Hehe mina läppar? O.o?

....  

Fult face,     

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards