Pauliina

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauliina - 7 juli 2010 11:47

hej bloggen , gud nu har man resfeber !

Jag lnskar bara att det fans läkemedel till det ! -.-

heheh

Blev överlicklig igår när mamma o pappa kom med biljetter till bulgarien

Och nu åkte jag in till stan med pappa o han köpte en snygg kamera 12 megapixel till mej ;) + väska + kort

:d

för 1799 kr :)

Pappas lilla flicka tröja  ska jag oxå få ;D



aja nu ska jag packa mer ;) 2 resväskor ! ;D

haha hej dåååå ;* bloggar om 2 0 minuter igen pusshej,






kameran fast att min e svart fanns inte ljusblå :=(


http://obj.fotosidan.se/obj/docpart/a8/a8987792f73c11edfbd0f8eca6df2789.jpg

Av Pauliina - 6 juli 2010 21:11

Hej Bloggen , idag när vi kom hem från campingen så åkte mamma o pappa in i stan utan mig :(

jag frågade om jag fick följa med men NEJ !

-.-'

Men det va bara så bra att jag inte gjorde det för dom köpte sveriges  " BIGGEST " present till mej ;o

=)

dom köpte  . .




en resa till BULGARIEN ! redan IMORGON ! ;O

kommer hem den 14onde !

Skit kul ! ;D ska köpa billiga converse o kläder omobilsmycken o massa saker,dom köpte en sån dära biljett för 6759 kr , för hela familjen !

Fast det som e kul e att vi vet inte i vilken hotell vi hamnar på och vart i bulgarien vi hamnar ;o

Najjs ! ;)


Kommer se ut som en chokladiiis när jag kommer hem o kommer ha flätor i håret eller nått ;)

Hinner blogga lite grand imon ;*

För vi åker klockan kvart i 3 på dagen ,


Slänger in lite bilder på bulgarien för er som inte vet hur det ser ut eller inte vart där, ;)


enjoy !

:o




Pusshej ;)

Av Pauliina - 4 juli 2010 12:17

Hejsan !!

Sitter just nu i datarummet på alingsås  camping :)

Jätte kul här,

Somsagt kanske jag har ett lååångt uppehåll på bloggen men jag kan ju inte blogga helatiden , när det e så bra väder ! 20-40 grader här ;D

Aja nu ska jag gå o bada med jessicah,

Byyyeeeee  Kiss ;*


Saknereyy feliciiaaaaa heikka <3

Av Pauliina - 3 juli 2010 10:41

Hej bloggen,

Nu eller ja snart så ska jag dra mej till campingen , och träffa Anton  åh alla andra gullungar..

Ska bara ta på mej först :P

Vad tyckte ni om bilderna igår da?

och e min lika tråkig som förr?

det vil jag ha reda på under tiden jag e borta

( 1-5 veckor )

Linnea , anneli , angelina , felicia ;*

Pusshej !

//

//mjaow paoow

Av Pauliina - 2 juli 2010 23:00

Hej på er , ^^

Idag så har jag vart , med felicia den bästa ofc bree ;)

Träffa henne för första gången <3

Släktiiiiiing !?

kan ni fatta lr :o?

:P

Vi köpte godis , o sen slå flippa hennes hund eller nått hahahah gud vad jag älskar honom ( luddiiis )



Nu ska jag iaf kolla på simpsoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon ;D

epic fail damian ! >;((

Svikare // felicia 0 pauen


bilder från idag !


Linnea älsk <3

Bff ;*

    hopp...Hopp     ludde <3          

felicia sötaste på bild <3

Epic failt på dom andera med de sista blev bra ;D

Aja pussHej

Av Pauliina - 2 juli 2010 09:43

                            

Godmorgon På Er ,

vaknade för drygt ... 30 minuter sedan,Så e as trött + det blir bara ett snabbt inlägg, kommer fler sen;*

Idag så ska jag vara med felicia ,  kanske anneli , och linnea ;)

Kul (L)

Aja nu ska jag sova mer trörja :S xd


Fin bild by mee ;)


ByeBitch ;*

Av Pauliina - 1 juli 2010 22:44

Hej kött å blåbär ;* Nu har jag börjat med 3-5 inlägg per dag ;* För jag har ungefär 20 besökare varje dag ;) Här kommer iaf saker som jag vill hanär jag FYLLER år ( 12 år ) 13 juli :) VILL HA !

http://isalisa.blogg.se/images/2009/pengar_46455250.jpg

moneey såklart ;)=

Gillar dom rosa pilotglasögonen ;)

http://www.misssmith.se/osc/images/5043-4285.jpg

e kär i den rosa (L)

http://ginatricotnews.blogg.se/images/2010/jackan_83491374.pnghej då // puss ;*


Obs: sista inlägget för idag ;* Pusshej !

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards