Pauliina

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Pauliina - 18 juli 2010 16:20


Ska dra till campingen snart kommer hem om 1-2 veckor ;*

Och då kommer oxå A.a Hem ;)

Älskardejj,

Hehe , nu sitter man o nördar Spotify, Grymt kul -.-'

Ah nu ska jag sminka o Fixa mer , Pusshej ;*


Xoxox0


( puss&kram )

 

Av Pauliina - 18 juli 2010 13:34

 skit tråkigt så jag gör detta

--------------------


Smeknamn:


P : Populär bland Andra

A : Har dom vackraste Ögonen

O : As Sexig ,Grrr

W : Otur i kärlek -.-'



A - Har Dom Vackraste Ögonen.
B - Alla Vill Ha Dig.
C - Riktigt Barnslig.
D - Gillar Att Dansa Loss.
E - Jättebra På Att Kyssas.
F - Bra Personlighet Och Utseende.
G - Skiter I Vad Andra Tycker.
H - En Gosig Nallebjörn.
I - Helt Underbar I Sängen.
J - Alla Avgudar Dig.
K - Vild Och Galen.
L - Alla Älskar Dig.
M - Ruskigt Smart.
N - Du Kan Behålla Hemligheter.
O - As Sexig, Grr.
P - Populär Bland Andra.
Q - Mindre Snygg.
R - Helt GALEN.
S - Lätt Att Bli Kär I.
T - Omtänksam Och Bryr Sig.
U - Kung På Att Bara Ta´t Lugnt.
V - Alltid Lika Glad.
W - Otur I Kärlek.
X - Inte Alls Duktig I Skolan.
Y - Bästa Pojkvän/Flickvän Som Finns.
Z - Alltid Redo.
Å - Har En Dold Talang.
Ä - Kan Inte Behålla Hemligheter.
Ö - Gillar Att Dricka/Fest

 

.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards