Pauliina

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauliina - 15 juli 2010 22:22

Japp nu slänger jag in ett inlägg med dagens outfit :


Have a "pepsi" day tröja       

vet inte pris :-

Från: New york

  Brors Innebandy shorts >.<    grymmt sköna men för stora :P






Ps: Imorgon blir det kanske inget morgon inlägg,

för att jag ska ut o plocka blåbär i skogen med mamma pappa och några finska grannar klockan 10.00 a.m :Å

Slängde in lite engelska där oxå ( a.m )


njamm njamm  §§


Pusshej      O.o'

Av Pauliina - 15 juli 2010 22:17

Japp nu har tl-klubben kommit igen ( superkul ) :)


Har kommer några exempel på vad som kan finnas i dom :



super duper söta hund valps strumpor :)

   rosa ( note  ) antekningsblock   (L)   läpstiffts penna ;P skit skön att skriva med   fick en twilight " robert pattison <3 " bok ;D     älskar twilight och denna boken ;D (L)   TL-MAGASINET <3   <333   Öga för öga tand för tand boken <33333   japp det va tl´s bokklubb för denna månaden ;D




Nu ska jag fixa headern , pusshej ;*  


OOOO BBBB  SSSSS :          om ni vill bli medlemar säg till mig så fixar vi det ;)<3

Av Pauliina - 14 juli 2010 23:53

Av Pauliina - 14 juli 2010 19:58

 Kofta :dolce gabbana

300 kronor,=)

       hårband ;:) 50 kronor,

  

  

   nya armband , 3 " leva "  ( 15 kronor i svenska )

 

  jag och mc donalds ;d HAHAHA

fet !




KÖPTE SÄKERT 20 SAKER TILL SOM JAG LÄGGER UPP BILDER PÅ SENARE ;p!!!!!

PALLAR INTE NU HAHAHAH SKA DUSCHA ! ;po PPUSUUUUUSSUUSSUSUSUDJLASNFMLAJVMADHGNSRHDJFJLA<DFSK DAMP AHHAHAHAH     

Av Pauliina - 14 juli 2010 19:35

Hemma från varma o sköna bulgarien nu (=

Köpte massor av saker bitchääz ! ;D

hittade inte en " daddys girl " tröja där :('


Men här e lite bilder på resan ;*

Puss.



Fin bild :)

hEHE

   fler bilder kommer om 20 minuter ;)

Av Pauliina - 7 juli 2010 21:30

SKA INTE BLOGGA MER NU UNDER DENNA / NÄSTA VECKA , EFTER SOM ATT DET KOSTAR 20-50  SPÄNN PÅ SITTA VID DATORN ;O

PUSSPÅERALLIHOPA !

NU SKA JAG BADA , SOLA , ÄTA ,  SHOPPA , LEKA ! ;D HAHA 39 GRADER HÄR NU ! =) PUSS !

Av Pauliina - 7 juli 2010 21:00

nu e jag i bulgarien byye ! ;)


AS KKUL HÄR ÅÅRETS HOTELL ;* NU SKA JAG TA BILDER PUSS ;*

Av Pauliina - 7 juli 2010 14:22

Snart åker jag till bulgarien ! ;) om 2 timmar o 40 minuter,

Men vi ska vara där halv fyra så =)

Man måste va där 2 timmar före ;*


men ja ni får ha det så bra , puss på er ;* :((((( gonna miss u !






.

Presentation


namn: Pauliina

Ålder: 12

Bor: Hemma xD

Intressen: Blogga, vara med kompisar och mycket mer...

Övrigt: Jag är bruden som ni hatar att älska ;D

Ni kommer inte ångra att ni klicka!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Nedräkningar

Sök i bloggen

Omröstning

Tycker du att jag bloggar bra?
 Ja
 Nej

Besök & Köp!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

~ ^`+'_* Bloggerfy *_'+´^ ~

-

www.cocoo.se
< a href="http://www.cocoo.se" target="_blank">www.cocoo.se

- Jag älskar cocoo ^^

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards